سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل گفت:آرزو داشتم ستاره آرژانتینی بارسلونا در برزیل متولد شده بود تا می‌توانست برای برزیل بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «لیونل مسی» بازیکن ۲۹ ساله بارسلونا با این تیم به قهرمانی های بزرگی دست یافته است و ضمن کسب پنج توپ طلای جهان، افتخارات فردی بسیاری در کارنامه دارد اما وی هنوز برای فتح نخستین قهرمانی خود با تیم ملی کشورش انتظار می کشد.

با وجود اینکه رقابت برزیل با آرژانتین همواره می تواند خشن و پر حاشیه باشد، اما «تیته» سرمربی برزیل گفته است که وی رهبر ارکستر بارسلونا را تحسین می کند.

به نقل از روزنامه «AS»، تیته گفت: بله، دوست داشتم مسی در برزیل متولد می شد. صرفنظر از رقابت بزرگ بین برزیل و آرژانتین، وی تنها رقیبی است که تحسینش می کنم و ما برای آرژانتین احترام بسیاری قائلیم. مسی شگفت انگیز است. خلاقیت او خارق العاده و ورای نمونه های طبیعی است. وی آنچه دیگران نمی بینند را می بیند.

مسی دائماً با «کریستیانو رونالدو» ستاره رئال مادرید مقایسه می شود، کسی که بزرگترین رقیب او برای کسب عنوان بهترین بازیکنی جهان است. اما تیته اعتقاد دارد این دو متفاوتند و اگر کنار هم بازی کنند، ممکن است تیم های مقابل را ویران کنند.

وی افزود: آنها در سبک های متفاوتی هستند. یکی گلزن و تمام کننده و دیگری بازیسازی خلاق و جادویی است. این دو در یک تیم می توانند رقبا را ویران کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.