کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مسئولان فدراسیون فوتبال عراق با فدراسیون کره جنوبی برای برگزاری یک بازی تدارکاتی بین دو تیم به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامل زغیر یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق دراین خصوص گفت: در حاشیه سیمنار فیفا در دوحه با مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای برگزاری یک بازی تدارکاتی در ماه ژوئن به توافق رسیدیم. قرار است این مسابقه در دوبی برگزار شود. این مسابقه عراق قبل از رویارویی با ژاپن در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه برگزار می شود.

همچنین راضی شنیشل سرمربی تیم ملی عراق بر برگزاری یک بازی تدارکاتی در ماه مارس و پیش از بازی با استرالیا و عربستان تاکید کرد و گفت: ما منتظر پاسخ نهایی فدراسیون ایران هستیم که پیشنهاد بازی با یک باشگاه ایرانی را به ما داده اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.