قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: اگر نتوانستیم تیم را برای بازی با الفتح عربستان به عمان اعزام کنیم وزیر و اهالی ورزش بابت سرخوردگی ورزش از ما گلایه نکند.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه‌ای اعلام کرده استقلال خوزستان باشگاه خصوصی است و این مشکل مربوط به خودشان است،گفت: ضمن عرض سلام و خسته‌نباشید خدمت وزیر محترم ورزش باید خدمت وزیر اعلام کنم زمانی که او به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد در برنامه‌هایش در مورد حمایت از ورزش در تمامی جوانب صحبت کرد. حالا قرار است یکی از نماینده‌های فوتبال ایران در دیداری از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده عربستان سعودی برود. به دلیل کوتاهی صاحبان سهام باشگاه و مشکلات مالی در اعزام به عمان برای دیدار مقابل نماینده سعودی با مشکل مواجه شدیم.

وی افزود: برادر ارجمند! وزیر محترم ورزش و جوانان! خدمت شما عرض می‌کنم دیدار مقابل نماینده سعودی نه تنها از بعد ورزشی و حیثیتی بلکه از نظر سیاسی هم برای همه مردم ایران مهم است. به هیچ وجه نباید مقابل تیم‌های حوزه خلیج فارس مخصوصا عربستان سعودی که با کشور و انقلاب‌مان در ستیز است دچار مشکل شویم و یک قدم کوتاه بیاییم. ما در جبهه‌های جنگ شهدای زیادی در دفاع از حرمین دادیم و در جبهه ورزشی هم نباید کوتاه بیاییم. باید مقتدرانه و سربلند به عنوان سربازان نظام مقدس اسلامی مقابل حریفان‌مان حاضر شویم و با کسب نتیجه. حالا اگر جناب وزیر اعلام کردند خودمان باید این مشکل را حل کنیم این مسئله برای ما حل نشده است و با مشکل روبه‌رو هستیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، در پایان، تأکید کرد: از همین حالا مشکلاتمان را به صورت قطعی اعلام کردیم تا اگر فردا نتوانستیم با سفر به عمان مقابل الفتح عربستان حاضر شویم و این مسئله باعث سرخوردگی فوتبال و ورزش ایران شد گله‌ای وجود نداشته باشد. امیدوارم تدبیری اندیشیده شود تا شرمنده ملت اسلامی ایران و هواداران فوتبال خوزستان نشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.