مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه غرور بلای جان قرمزپوشان شد گفت: بازیکنان این تیم خود را از پیش برنده می‌دانستند و هرگز فکر نمی‌کردند در یک نیمه سه بار دروازه‌شان باز شود.

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص دیدار پرسپولیس برابر استقلال گفت: آبی‌پوشان پس از دریافت گل اول، به سرعت به شرایط بازی بازگشتند و اجازه ندادند این گل باعث شود که بازی را از دست بدهند و فرصت گل‌زنی مجدد به پرسپولیس برسد.

وی تاکید کرد: استقلال پس از دریافت گل، نبض بازی را در اختیار گرفت و با پیدا کردن نقطه ضعف پرسپولیس که همان جای خالی احمدزاده در خط دفاعی بود توانست در عرض پنج دقیقه به دو گل دست پیدا کند و باز هم در دقایق پایانی بر روی اشتباه همین بازیکن، گل سوم را هم به پرسپولیس بزند.

مدافع پیشین استقلال تصریح کرد: احمدزاده به دلیل میل هجومی که داشت فضای پشت سرش خالی شد و استقلال از این نقطه ضعف استفاده کرد و توانست سه بار به گل دست پیدا کند.

نوازی در خصوص نیمه دوم و فشاری که پرسپولیس بر روی دروازه استقلال آورده بود گفت: طبیعت این بازی، همین است. تیمی که در یک نیمه سه گل می‌زند، ناخودآگاه حالت تدافعی به خود می‌گیرد و پرسپولیس هم که دوست نداشت مقابل هوادارانش، شکست را پذیرا شود، تلاش خود را انجام داد تا به گل دست پیدا کند، اما دفاع منطقی استقلال اجازه این کار را به پرسپولیس نداد و قرمزپوشان در ثانیه‌های پایانی توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

وی در خصوص درگیری بین رحمتی و سیدجلال حسینی گفت: تا درون زمین نباشی نمی‌توانی این شرایط را درک کنی. بازیکنان تحت فشار هستند و استرس بالا باعث می‌شود که بعضی اوقات کنترل خود را از دست بدهند، از خود بی‌خود شده و کاری را انجام دهند که شایسته نیست، اما اعتقاد دارم هر دو کاپیتان بودند و باید صبر و تحمل بیشتری می‌کردند.

هافبک پیشین استقلال در پایان و در خصوص دیدار پنج شنبه استقلال برابر ذوب آهن گفت: ذوبی‌ها پس از شکست سنگینی که برابر تراکتور پذیرا شدند نمی‌خواهند در خانه مقابل استقلال، شکست دیگری را متحمل شوند، اما استقلال هم در روزهای اوجش به سر می‌برد و می‌خواهد با پیروزی در این دیدار، موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیده ولی باید مراقب غرور بازیکنانش باشد و اجازه ندهد اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد برای آبی‌پوشان هم بیفتد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )