بازیکن تیم استقلال گفت: قبل از اینکه به بازی بیایم دوست داشتم با گل من استقلال صعود کند و خوشحالم که این اتفاق رخ داد و شرمنده هواداران نشدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو حیدری درباره پیروزی استقلال مقابل السد قطر گفت: واقعاً جای ما در آسیا خالی بود چند سالی بود که در آسیا نبودیم و دوست داشتیم امروز به آسیا برویم. امیدوارم بتوانیم امسال ستاره سوم را برای استقلال به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: به هر بازی دادن به بازیکنان جوانان تبعاتی هم دارد آنها باید تجربه کسب کنند اما ما می‌توانستیم قبل از وقت اضافه هم برنده شویم اما موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد هرچند که در نهایت خوشحالم که هواداران شاد به منزل رفتند

حیدری در مورد اینکه امروز ۱۲۰ دقیقه مقابل السد بازی کردند و از طرف دیگر باید این هفته به مصاف پرسپولیس بروند، اظهار داشت: کار ما سخت تر می شود چرا که امشب ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم. البته ما می خواستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم اما به هر حال بازیکنان ما جوان هستند و انرژی خوبی برای بازی بعدی خواهیم داشت. حالا که این بازی را بردیم با انرژی تر خواهیم شد. ای کاش می‌توانستیم در همان ۹۰ دقیقه کار را برای السد تمام کنیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.

بازیکن تیم استقلال در خصوص مصدومیت وریا غفوری هم افزود: شخصا از مصدومیت این بازیکن ناراحت شدم. امیدوارم این بازیکن به دربی که هفته آینده برگزار می شود برسد.

وی درباره ژاوی و عملکرد او در این بازی تصریح کرد: ژاوی به هر حال همه کار تیمش بود و دیدیم که همه توپ‌ها به او ختم می شد. با این همه بازیکنان ما به خوبی او را مهار کردند. بازی کردن مقابل چنین بازیکنی به هر حال برای هر بازیکنی افتخار است. درست است که ما در جام جهانی مقابل بازیکنان بزرگ بازی کرده بودیم اما برای بازیکنان جوان ما این یک افتخار بود.

حیدری در خصوص پنالتی آخری که در این بازی زد گفت: زدن آن ضربه پنالتی سخت بود. به شخصه دوست داشتم در این بازی گل بزنم و حتی وقتی بیرون بودم به کادر پزشکی خودمان گفتم که دوست دارم به بازی بروم و با گل من استقلال صعود کند اما به هر حال قرعه به نام من افتاد که پنالتی آخر را بزنم و خوشحالم که شرمنده هواداران نشدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.