مهاجم سابق آتزوری و رم عنوان کرد که تنها برای بازی در کنار توتی پیشنهاد یووه را نپذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق آتزوری و تیم‌های آ.اس‌رم، رئال مادرید و اینتر در مصاحبه با یکی از رسانه‌های ایتالیا عنوان کرد که پیشنهاد یووه را به خاطر رفتن به رم و بازی کردن در کنار توتی رد کرده است.

کاسانو در مصاحبه با روزنامه کوریره دلا اسپورت ایتالیا گفت: بعد از اینکه در تیم باری خوش درخشیدم فرصت بازی در یوونتوس را پیدا کردم اما از زمان آغاز زندگی فوتبالی‌ام واقعا از بازی فرانچسکو توتی به وجد می‌آمدم.

وی افزود: در یوونتوس در آن زمان بهترین بازیکنان حضور داشتند. همه پیش بینی می‌کردند که من یووه بروم ولی به محض اینکه باشگاه رم به من پیشنهاد داد سریعا قبول کردم. فقط به خاطر بازی کردن در کنار توتی به رم رفتم. محال است که او با من دوستی نمی‌کرد زیرا بسیار متواضع است. زمانیکه به رم رسیدم و در ۴ ماه ابتدایی حضورم در این شهر فکر می‌کردم در خانه خودم هستم.

ستاره سابق رم، رئال مادرید و اینتر گفت: اگر به ۱۰ درصد از نصیحت‌های توتی استفاده می‌کردم مسیر فوتبالی کاملا متفاوتی داشتم. اگر به توصیه‌های توتی عمل می‌کردم در رم ۱۰ یا ۱۵ سال می‌ماندم. پس از رفتنم به رئال مادرید مادرم در مادرید احساس راحتی نمی‌کرد در نتیجه خواستم به ایتالیا برگردم آن زمان هم یووه برای دومین بار به من پیشنهاد داد ولی نپذیرفتم به سامپدرویا آمدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.