سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: در یک بازی زیبا ما به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین فرکی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری، گفت: دیداری که داشتیم باعث شد که بازی زیبایی را شاهد باشیم. شاید نظرها متفاوت باشد. ما به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: ما اصرار داشتیم که سومین برد متوالی خود را هم کسب کنیم تا موقعیت و شخصیت تیمی خودمان را نشان دهیم مدت‌های زیادی بود که به خاطر نتایج اذیت شده بودیم و اکنون به تیمم تبریک می‌گویم.

فرکی در مورد مسائل فنی بازی گفت: در نیمه اول یک موقعیت به حریف دادیم که حامد لک به خوبی عمل کرد و آن موقعیت را از حریف گرفت. بعد از این موقعیت ما بودیم که توانستیم بر بازی مسلط شویم و خودمان را به حریف تحمیل کردیم. فرصت‌هایی برای گلزنی به دست آوردیم که به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم توانستیم به یک گل برسیم و بعد از گل هم طبیعی بود که تیم ما برای حفاظت از گل دچار فشار و استرس شود.

وی ادامه داد:فولاد هم روی دروازه ما حمله کرد اما ما می‌توانستیم روی ضد حملات گل دوم را هم بزنیم. خیلی به دنبال گل دوم بودیم که این اتفاق نیفتاد. فولاد تیم خطرناکی است این برد هم چیزی از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند. این تیم در این بازی دو بازیکن محروم داشت. سعداوی دستش خالی است اما جوانان خوب و آینده‌داری دارد. ما سعی کردیم از این حریف قابل احترام‌مان در تهران به خوبی پذیرایی کنیم. فولاد بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد و من هم خاطرات خوبی از این تیم دارم. سعداوی مربی اخلاق‌مداری است و حرکت زیبایی که هفته گذشته انجام داد تا از داوری حمایت کند قابل تقدیر است. فوتبال ما به چنین مربیانی و کارهایی نیاز دارد.

فرکی در مورد اینکه خط دفاع شما در سه بازی اخیر خوب عمل کرده اما خط حمله‌تان موفق نبوده، گفت: بله باید اعتراف کنم که بازیکنان ما در خط حمله خیلی تلاش می‌کنند اما این تلاش هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است. موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داده‌ایم. از ابتدای فصل شرایط‌مان همین گونه بود. ما در گلزنی مشکل داشتیم که این هم ضغف در لیگ برتر ما وجود دارد. موقعیت‌های گلزنی زیادی را خلق کرده‌ایم اما دقت لازم را برای گلزنی نداشتیم. گل‌هایی که در جریان باید بزنیم را نمی‌زنیم در بازی امروز هم روی یک پنالتی به گل رسیدیم. ما تا آخرین لحظات به دنبال جذب یک مهاجم بودیم در نهایت هم یک جای خالی در فهرستمان داریم و سعی می‌کنیم این جای خالی را با سهمیه بازیکن فیفا پر کنیم. نمی‌خواهیم در جذب بازیکن در این پست مرتکب اشتباه شویم. ما می‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم که در این پست به ما کمک کند. تیم ما هماهنگ شده و بازیکنان ما زحمت زیادی می‌کشند و باید بتوانیم از موقعیت‌های گلی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. گرفتن سه امتیاز با یک گل خوب است اما گرفتن سه امتیاز با گل‌های بیشتر لذت بیشتری دارد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه از خریدهای جدیدش راضی است یا نه،‌گفت: بله صد درصد راضی هستم همه بازیکنانمان خوب بازی می‌کنند. حامد لک در بازی با پدیده یک موقعیت تک به تک را از حریف گرفت و همان باعث شد که پیروز شویم. امروز هم این بازیکن یک موقعیت گلزنی را از ساسان انصاری گرفت. این حرکت‌ها به تیم روحیه و انگیزه می‌دهد. پورقاز هم دفاع ملی‌پوش ما است و می‌بینید که خط دفاع ما هم خوب شده است. خلعتبری هم بازیکنی است که هر تیمی دوست دارد چنین بازیکنی داشته باشد. او به بسیار پرتلاش و باانگیزه است. ایوب کلانتری بازیکن تأثیرگذار پدیده بود. سایر بازیکنانمان هم مثل جعفری، سلیمانی خوب کار می‌کنند و امیدوارم پیشرفت خوبی هم جوانان ما داشته باشند.

وی در مورد انتقال سعید لطفی به تیم فولاد، گفت: فولاد پیشنهاد و درخواست جذب این بازیکن را داد و من هم موافقت کردم قرار شد با باشگاه فولاد بر سر مسائل مالی توافق کنند که آخرین خبری که من دارم این است که توافق حاصل نشده و لطفی در تیم ما به کارش ادامه می‌دهد.

فرکی در مورد اینکه مربیان ما وقتی از ناحیه داوری سود می‌برند در این مورد هیچ حرفی نمی‌زنند،‌ گفت: فاصله دیروز تا امروز بسیار کوتاه است. من دیروز هم در نشست خبری گفتم که همکاران من باید ظرفیت‌شان را بالا نگه دارند و داوران هم تلاش کنند که اشتباهی نداشته باشند و هر چه اشتباهات تأثیرگذار داوری کمتر باشد به سود فوتبال است.

سرمربی سایپا در مورد اینکه در ساخت لانه برای پرندگان مشارکت کرد و بعد از آن تیمش روی برد برد افتاد و آیا خرافاتی است یا نه، گفت: ما هوای پرندگان را داریم!

فربد بقایی مدیر رسانه‌ای باشگاه سایپا در این مورد اظهار داشت: باشگاه سایپا با محیط زیست همکاری می‌کند و در این مورد هم از حسین فرکی درخواست کرده بودیم که در این کار همراه ما باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.