کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اولین جلسه تمرینی تیم استقلال بعد از پیروزی برابر ماشین سازی در هوای برفی و در غیاب پنج بازیکن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین استقلال تهران پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر ماشین سازی تبریز از هفته بیستم لیگ برتر در یک هوای برفی و زمین پوشیده از برف در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.

*جابر انصاری، هرایر مگویان، محسن کریمی، روزبه چشمی و آندو تیموریان بازیکنان غایب تمرین امروز بودند.

*تعداد اندکی هوادار در هوای سرد در کمپ حضور پیدا کرده و ضمن تشکر از کادر فنی و بازیکنان به خاطر پیروزی برابر ماشین سازی از آنها خواستند السد را هم در تهران شکست دهند.

*کاوه رضایی که به دلیل مصدومیت جزئی همراه با استقلال به تبریز نرفته بود در تمرین امروز حاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

*بازیکنان استقلال به هنگام ورود به زمین و با دیدن زمین پوشیده از برف شروع به برف بازی کردند. یک کودک خردسال با دیدن رحمتی به سمت او رفته و ضمن تبریک گفتن به او بابت تولدش، هدیه ای نیز به او داد.

*قبل از شروع تمرین، علیرضا منصوریان دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و ضمن تشکر از آنها، خواست تا خوب استراحت کرده و تمرینات منظمی را تا دیدار برابر السد انجام دهند تا گام اول را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان محکم بردارد.

* پس از صحبت های سرمربی آبی پوشان، بازیکنانی که روز گذشته مقابل ماشین سازی به میدان رفته بودند ۲۰ دقیقه ریکاوری کرده و سپس راهی استخر و سونا شدند و دیگر بازیکنان زیر نظر کادر فنی یک فوتبال درون تیمی را در زمین پوشیده از برف انجام دادند.

*تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه از ساعت ۱۹ بعدازظهر و از دور پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.