سرپرست گسترش فولاد گفت: در مجموع داوری هم جزئی از فوتبال است و اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و تا قوانین مستحکم و قوی ایجاد نشود،‌این شرایط ادامه خواهد داشت.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار جمعه گسترش مقابل سیاه‌جامگان در مشهد گفت: برای این دیدار به جز مگنو باتیستا که سه اخطاره است، دیگر بازیکن محروم و مصدومی نداریم و ان‌شاءالله فردا با پرواز مستقیم برای برگزاری این دیدار از تبریز راهی مشهد خواهیم شد.

وی ادامه داد: به همین منظور طی هفته گذشته تمرینات مطلوبی را انجام دادیم، ضمن اینکه هفته گذشته بازی خوبی را مقابل ذوب‌آهن برگزار کردیم. هرچند که ۳ امتیاز این دیدار به ما نرسید، اما بازی مقابل تیمی مثل ذوب‌آهن همیشه دشوار است چون آنها هم تیم باکیفیتی هستند، با این حال ما روند رو به رشد خود را حفظ کرده و امیدوارم این روند در آینده و دیدار با سیاه‌جامگان نیز ادامه داشته باشد.

آذرنیا در مورد مشکلات داوری در دیدار هفته گذشته گسترش و ذوب‌آهن گفت: درست است که داور یک پنالتی برای ما نگرفت، اما طی هفته‌های گذشته هم طبق اعلام کارشناسان داوری یکی، دو بار داوران به سود گسترش سوت زده بودند و در مجموع داوری هم جزئی از فوتبال است و این اشتباهات همیشه وجود داشته و تا قوانین مستحکم و قوی وجود نداشته باشد،‌این شرایط ادامه خواهد داشت.

سرپرست گسترش فولاد در مورد شایعه حضور چند بازیکن استقلال که به خاطر محرومیت نتوانستند با این تیم ثبت کنند، در گسترش فولاد گفت: نقل‌وانتقالات برای تیم ما تقریباً تمام شده و با جذب ۴ بازیکن لیست گسترش تقریباً پر است. فکر نمی‌کنم این موضوعی که گفتید صحت داشته باشد و اگر هم بحثی وجود دارد، شایعه‌ای بیش نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.