کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و خیبر خرم آباد از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی تماشاگران تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر پرتاب نارنجک رخ داد. این تیم با توجه به عدم سوابق قبلی طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مسابقه تیم های بادران تهران و خونه به خونه بابل از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی آرتا متهاجی، مربی تیم بادران تهران تخلفاتی مبنی بر ورود غیر مجاز به زمین مسابقه و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

حمید کاظمی، بازیکن تیم خونه به خونه بابل به خاطر پرتاب بطری به سوی تماشاگران خودی پس از پایان مسابقه، طبق ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

مجتبی رمضانی، بازیکن تیم خونه به خونه بابل نیز به فحاشی به سرپرست تیم مقابل در پایان بازی طبق بند ۴ ماده۶۶ به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

اصلاح یک رای انضباطی

کمیته انضباطی رای اصلاحیه خود را در خصوص بازی تیم های شاهین مهر و تندیس قم اعلام کرد که در این مسابقه به اشتباه تیم شاهین مهر به عنوان تیم متخلف معرفی شده است و از آنجایی که این تیم مطابق گزارش ناظر داوری تخلفی را مرتکب نشده است، این رای کان لم یکن و محرومیت و محکومیت های اعلامی مربوط به باشگاه ورزشی ماهان تندیس قم و تهرانی- سرپرست ماهان تندیس قم است.

کلیه آرای فوق قطعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.