اهواز - بازی تیم های استقلال اهواز و مس کرمان در اهواز با شکست سنگین تیم اهوازی همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست ‌و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ظهر امروز تیم های استقلال اهواز و مس کرمان در استادیوم تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم کرمانی با نتیجه سنگین ۵ بر یک به سود خاتمه داد.

گل های این بازی را معین راشدی (۸۲) برای استقلال و مهدی تیکدری (۱۰)، کیانوش میرزایی (۵۳)، علی ابراهیمی (۶۳)، حسین تهامی (۷۰) و مهدی دغاغله (۹۰) برای مس به ثمر رساندند.

علی بای با کمک حسینعلی عابدی و امید افخمی این بازی را قضاوت کرد و احسان آقاجریان (۲۵- استقلال) را از زمین اخراج کرد.

استقلال اهواز در این بازی با ترکیب: سجاد مسعودی، مصطفی کیانی، معین راشدی، مهدی اسلامی، جابر یوسفی(۵۰- احمد جبوری)، حمداله ابدام، حسن معاوی، هادی دغاغله، احسان آقاجریان، علیرضا کاکه (۷۵- مصیب جمعه‌زاده) و فرزاد محمدی و هدایت سیاوش بختیاری‌زاده وارد میدان شد.

مس کرمان نیز با ترکیب: آرمان شهدادنژاد، بهنام داداش‌وند، علی ابراهیمی، احمد زنده‌روح، مجید ایوبی، کیانوش میرزایی، مهدی تیکدری، حسین تهامی، وحید اسماعیل بیگی، مهدی دغاغله و علی فرهنگ (۷۶- علی یونسی) برابر حریف خود صف آرایی کرد.

گل زودهنگام مس کرمان و اخراج احسان آقاجریان بازیکن خط میانی استقلال اهواز در دقیقه ۲۵ نیمه اول، دو شوک متوالی به تیم میزبان بود که باعث شد استقلالی‌ها کنترل بازی در نیمه اول را از دست بدهند و مس کرمان با بهره بردن از موقعیت‌های گلزنی‌اش این نیمه را برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم، تیم ۱۰ نفره استقلال اهواز حرفی برای گفتن نداشت و این تیم مس کرمان بود که چهار بار دیگر به گل رسید. کیانوش میرزایی و علی ابراهیمی با استفاده از دو توپ در پشت خط دفاعی استقلال اهواز و کیانوش میرزایی در پی یک ضربه کرنر برای مس کرمان گلزنی کردند. استقلالی‌ها در دقایق پایانی یک‌بار توسط معین راشدی به گل رسیدند اما بازیکنان مس کرمان این گل را با یک گل دیگر پاسخ دادند و این بار مهدی دغاغله بازیکن اهوازی تیم مس کرمان که سابقه بازی در استقلال اهواز را داشته است، دروازه تیم سابقش را باز کرد تا این بازی با نتیجه پنج بر یک به‌سود مس کرمان به پایان برسد تا شاگردان بختیاری زاده نقره داغ شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.