وحید امیری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس سوژه اصلی تمرین امروز این تیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر صبای قم بعد از دو روز تعطیلی از ساعت ۱۱ صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

بازیکنان ابتدا با حضور در سالن بدنسازی بدنهایشان را گرم کردند و سپس به زمین آمدند تا برنامه های تکنیکی و تاکتیکی را پیگیری کنند.

حدود ۷۰ هوادار در تمرین امروز روی سکوهای ورزشگاه کاظمی حاضر شدند و بازیکنان را تشویق کردند. آنها ازدواج وحید امیری را هم به وی تبریک گفتند. همچنین این هواداران با زبان محلی (لرستانی) شعری را برای علیرضا بیرانوند خواندند.

هواداران همچنین با سر دادن شعارهایی یاد و خاطره دربی ایمون زاید را زنده نگه داشتند و کری خواندن را برای دربی از امروز آغاز کردند.

محسن ربیع خواه مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امروز دقایقی دور زمین دوید و سپس به رختکن رفت. همچنین محمدامین آرام طبع که جدایی اش از پرسپولیس قطعی شده مانند روزهای گذشته با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد.

یک هوادار معلول از کنار زمین این تمرین را تماشا کرد. این هودار دقایقی به بازی با توپ همراه ایگورپانادیچ مشغول شد که مربی دروازه بانهای پرسپولیس وی را تحسین کرد. همچنین سروش رفیعی دقایقی با این هوادار معلول صحبت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.