مربی نقت آبادان گفت: شرایط ما مثل سپاهان است که با آمدن ویسی تفکرات جدیدی را به تیم القا کرده است و نیم فصل دوم نیز شرایط ما این گونه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد خادمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: بعد از تغییر و تحولاتی که داشتیم و کریمی به تیم ما آمد، تفکرات جدیدی به تیم ما آمد که نیاز به زمان دارد.

وی افزود: شرایط ما مثل سپاهان است که با آمدن ویسی تفکرات جدیدی را به تیم القا کرده است و نیم فصل دوم نیز شرایط ما این گونه است.

مربی تیم نفت آبادان بیان کرد: در چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم ۴ امتیاز گرفتیم و مقابل استقلال تهران نیز شرایط ورزشگاه مساعد نبود؛ در آینده امیدوارم بتوانیم شرایط‌مان بهتر شود.

وی خاطر نشان کرد: بازی فردا هر دو تیم رو به جلو و قوی بازی می‌کنند و امیداوریم فردا نیز یک دیدار خوب را دو تیم رقم بزنند.

خادمی در مورد دروازه‌بان این تیم در بازی فردا تصریح کرد: جوی در آبادان به راه افتاده است که کار را برای ما دشوار کرده اما این به نظر سرمربی بستگی دارد که در بازی فردا از چه کسی در دروازه استفاده کند.

وی عنوان کرد: در ابتدای فصل که شرایط را شروع کردیم، از دسته یک به لیگ برتر آماده بودیم و اکثر بازیکنان‌مان از دسته یک بودند و در ادامه کار با مصدومیت چند بازیکنان‌مان کار برای ما مشکل شد و نبود یک بازیکن به تیم ضرر می‌زند؛ نبود بازیکن بزرگترین ضربه را به تیم ما زد.

مربی تیم نفت آبادان اذعان کرد: سپاهان همیشه در چند سال اخیر و در شروع لیگ برتر به روز بوده است و با آمدن ویسی یک روح جدید در این تیم رقم خورده است و قسم می‌خورم که او یک مربی با دانش است و حمایت از او در اصفهان می‌تواند این تیم را بسیار متحول کند.

وی ادامه داد: بودن تیم‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آ‌هن، استقلال، پرسپولیس و ... باعث رشد فوتبال می‌شود؛ ویسی بازیکنان جوان را به تیم آورده است که در ادامه می‌تواند برای آینده این تیم بسیار مفید باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.