مربی تیم فوتبال فولاد گفت: اتفاقات فوتبال باعث رقم خوردن نتایج می‌شود و انشاءالله فردا بازی طوری رقم بخورد که ما نتیجه کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان برگزار خواهد شد. عزیز فریسیاد پیش از آغاز این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: ما فردا با تیم سیاه‌جامگان بازی درایم، اینها تیم بسیار خوب و با سابقه‌ای هستند. آنها در چند بازی اخیر بدشانسی آورده و نتیجه نگرفتند. آنها خوب فوتبال بازی می‌کنند و کادر فنی خوبی دارند.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم عملکرد تیم فولاد را بگوییم باید اینطور بگویم که ما بازی پرسپولیس را اگر بخواهیم سوا کنیم بچه‌های ما خوب بازی نکردند. این را نیز بر مبنای اتفاق می‌گذاریم. ما بازی ذوب‌آهن را خوب بازی کردیم و حتی مستحق برنده شدن هم بودیم. به هر حال اتفاقات سبب شد که بازی را واگذار کنیم امیدوارم رفته رفته تیم ما خوب شود و فردا مقابل تیم سیاه‌جامگان بازی خوب و تماشاگرپسندی داشته باشیم.

مربی تیم فولاد خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: ما صددرصد بازی‌های تیم سیاه‌جامگان را آنالیز کرده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم به هر حال هر ۵ روز یکبار لیگ برگزار می‌شود و در واقع برای ریکاوری تیم زمان کمی در اختیار داریم و در این چند روز فرصتی که در اختیار داریم تنها یک روز را می‌توانیم کامل تمرین کنیم. امیدوارم فردا بچه‌های ما بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود از بازیکنان جدیدی که تیم فولاد خوزستان جذب کرده‌ است گفت: بچه‌هایی که به تیم ما اضافه شدند هر چند که زمان کمی را برای اشنا شدن با تیم داشتند اما ما خیلی تلاش کردیم تا با شرایط تیم وفق داده شود. انشاءالله فردا آنها نیز بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

مربی تیم فولاد خوزستان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: فکر می‌کنم گل خوردن جزو اتفاقات فوتبال است. اگر اشتباهی رخ ندهد گلی دریافت نمی‌شود. بازی با ذوب آهن بازیکن حریف روی بازیکن ما خطا انجام داد و توپ را با سر وارد دروازه نکرد درواقع یکبار در ضربات ایستگاهی از داوری ضربه خوردیم. دو بازیکن دفاعی ما جوان هستند و احتیاج به زمان دارند و قطعا روز به روز بهتر می‌شوند که انشاءالله دیگر این اتفاقات برای تیم ما رخ ندهد.

وی در صبحت‌های خود عنوان کرد: هیچ تیمی دوست ندارد بازنده باشد تیم فولاد مقابل ذوب‌آهن خوب بازی کرد. اتفاقات فوتبال باعث رقم خوردن نتیجه می‌شود اما ان‌شاءالله بازی فردا طوری رقم بخورد که ما بتوانیم نتیجه کسب کنیم.

مربی تیم فولاد در پایان صحبت‌های خود درمورد اینکه این روزها بحث استعمال دخانیات از سوی بازیکنان مطرح می‌شود و نظر شما در این مورد چیست؟ خوشبختانه بچه‌های ما واقعا سالم هستند، فکر و ذکر آنها به دنبال ورزش و فوتبال بازی کردند است به هر حال یک ورزشکار باید به دنبال ورزش حرفه‌ای باشد استعمال دخانیات واقعا برای ورزشکاران مضر است و انشاءالله که شاهد این اتفاقات نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.