وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران صعودی مقتدرانه به جام جهانی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش در حاشیه بازدید از امکانات استان قزوین گفت: بازدیدهای امروز ما از این استان نشان می دهد هم دولت و هم بخش خصوصی سرمایه گزاری خوبی در ورزش این استان داشته اند. استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری و در کنار آن دیواره سنگ نوردی افتتاح شد. استخری کاملا استاندارد هم در بخش و شیرجه توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این امکان برای استان قزوین فراهم است تا در هر دو قسمت ورزش همگانی و قهرمانی رشد داشته باشد و با این حجم سرمایه گذاری در دو سه سال آینده امیدواریم خبرهای بسیار خوبی از این استان به خصوص در مدال آوری بشنویم.

وزیر ورزش با اشاره به پروژه‌های ناتمام در کشور، خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این استان مثل سالن سرپوشیده ۶۰۰۰ نفری و سالن سرپوشیده دو و میدانی توافقی با مسئولین استان خواهیم داشت تا با همکاری مشترک حداکثر تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد. در مجموع حدود ۴۰۰۰ پروژه ناتمام در کشور داریم که برای تکمیل آن به ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

سلطانی‌فر در ادامه به رقابت های بین المللی مهمی پیش رو اشاره کرد و گفت: در سه تا چهار سال آینده رقابت های مهمی در پیش است. بازی های کشورهای اسلامی و داخل سالن آسیا و بازی های ۲۰۱۸ جاکارتا همگی مراحل ارزیابی و آمادگی برای حضور موفق در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و به استان ها نیز ابلاغ شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم ملی فوتبال ما مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.