عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از برگزاری جلسه با مسئولان وزارت امورخارجه به منظور پیگیری محرومیت باشگاه استقلال از پنجره‌ نقل و انتقالات زمستانی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن زمانی با اشاره به حکم کمیته حل اختلاف فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه استقلال از پنجره‌ نقل و انتقالات زمستانی، گفت: به دلیل مشکلات سیستم بانکی امکان پرداخت مستقیم بدهی عادل شیحی، بازیکن آلمانی فصل گذشته باشگاه استقلال وجود نداشت لذا مدیران مجبور شدند از طریق صرافی‌ها این مبلغ را پرداخت کنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاخیر بوجود آمده در پرداخت بدهی عادل شیحی موجب شده تا کمیته حل اختلاف فیفا چنین حکمی را صادر کند، اظهار کرد: بنابراین باید تاکید کرد که بدهی فوتبالیست مذکور به طور کامل پرداخت شده است و خود این فرد نیز این مهم را قبول دارد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال از روز گذشته پیگیر رفع مشکل بوجود آمده است، تصریح کرد: امروز نیز با مسئولان وزارت امورخارجه جلسه‌ای برای پیگیری و رفع مشکل بوجود آمده تشکیل خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: تا رفع مشکل کنونی، فوتبالیست جدیدی در باشگاه استقلال جذب نخواهد شد.

باشگاه استقلال به دلیل دیرکرد در پرداخت بازیکن خارجی خود از سوی فیفا با جریمه ممنوعیت از فعالیت در بازار زمستانی رو به رو شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.