مهدی رحمتی پس از سه نیمکت نشینی رفتاری متفاوت از چهار سال اخیر انجام داد و به جای درگیری و قهر با مخالفانش آشتی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نظر می رسد تنبیهی که منصوریان برای مهدی رحمتی در نظر گرفته حداقل فعلا در این روزها جواب داده و رحمتی رویه جدیدی را در پیش گرفته است. او شاید برای اولین بار رویه ای معکوس با آنچه طی سال های اخیر از خود نشان داده به نمایش درآورده و با همه بازیکنان و مربیانی که قهر کرده بود سر میز صلح نشسته است. او طی دو هفته اخیر اول با خرمگاه آشتی کرد بعد هم با خسرو حیدری و امید ابراهیمی رابطه شکرآب شده اش را ترمیم کرد و در نهایت با منصوریان هم به مصالحه رسید.

این رویه ای بود که رحمتی طی سال های اخیر انجامش نمی داد و رابطه هایش با کی روش، نکونام، قلعه نویی، مظلومی، امیر حسین صادقی، فخرالدینی، آرش برهانی، حنیف عمران زاده و ... هرگز ترمیم نشد. رحمتی بار ها با آن رویه غلط هم به خودش آسیب زد و بارها تمرکزش را از دست داد و یا محروم شد و هم به تیمش ضربه زد و ارتباطاتش گاهی منجر به جدایی برخی بازیکنان و مربیان هم از استقلال شد.

با این حال رویه سه هفته اخیر رحمتی رویه ای کاملا متفاوت با آن بوده که تا امروز از وی دیده شده و آمار نشان می داد. شاید واقعا همین سه هفته نیمکت نشینی وی توسط منصوریان رحمتی را به خود آورده باشد که در این صورت باید گفت منصوریان رویه درستی در پیش گرفته است و همه دیگران در مورد رحمتی اشتباه کرده اند شاید هم البته بازگرداندن رحمتی به دروازه و ترکیب اصلی در حالی که حسینی عملکرد بدی نداشت به دلیل ترس منصوریان از شکست و برکناری بوده باشد که شایعه اش بسیار زیاد شده بود و به این ترتیب سرمربی استقلال نمی خواست بعدها به سرمایه سوزی متهم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.