مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌گفت: تک روی کردن ساسان انصاری را قبول ندارم. در تیم ما همه بازیکنان همدل هستند.

عزیز فریسات در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست فولاد خوزستان مقابل ذوب آهن، گفت: در مسابقه روز گذشته عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. مستحق باخت نبودیم.

وی در مورد اینکه فولاد در دو بازی اخیر با شکست روبرو شده است، اظهار داشت: تیم ما دیروز بد نبود و در نیمه دوم ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت.متاسفانه خیلی موقعیت از دست دادیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم استفاده کنیم.

مربی فولاد در پاسخ به این سوال که ساسان انصاری برخلاف هفته‌های ابتدایی بازگشتش به فولاد عملکرد خوبی ندارد و آیا او افت کرده است، عنوان کرد: بحث افت نیست. انصاری عملکرد خوبی دارد اما او نسبت به قبل بیشتر مد نظر حریفان است. حریفان سعی می‌کنند این بازیکن را کنترل کنند و نسبت به او سخت گیری می‌کنند.

فریسات در پاسخ به این سوال که شایعه شده بازیکنان فولاد از دست تک روی‌های انصاری ناراحت هستند، اظهار داشت: این مسئله را قبول ندارم. انصاری و اسماعیل شریفات بازیکنان خوبی در تیم ما هستند و تمام فکرشان کمک به تیم است. بحث تک روی ومطرح نیست. تیم بسیار خوب و یکدلی داریم. در برخی مسابقات بدشانسی به سراغ تیم می‌آید.

وی در مورد عملکرد بختیار رحمانی در اولین مسابقه‌ای که به فولاد بازگشت، گفت: بختیار عملکر خوبی داشت. او با وجود اینکه مدت کمی کنار تیم حضور یافت توانست خوب بازی کند. بختیار فرد با شخصیتی است که با توانایی‌هایش می‌تواند در ادامه لیگ به ما کمک کند.

مربی فولاد خوزستان در مورد رویارویی با سیاه‌جامگان در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: مثل تمام مسابقات در این بازی هم به فکر کسب هر سه امتیاز هستیم. برای کسب نتیجه به میدان می‌رویم. سیاه‌جامگان هم تیم خوبی است اما کارمان را در این دیدار با قدرت پیش می‌بریم.

فریسات در پایان یادآور شد: برخی از مربیان و همکارانمان به جای اینکه به فکر تیم خود باشند به دنبال مطرح کردن نقاط قوت و ضعف تیم‌های دیگر هستند. دیروز فراز کمالوند بعد از بازی با پرسپولیس که متحمل شکست یک بر صفر شد برای توجیه باخت تیمش اعلام کرد فولاد مقابل پرسپولیس سه بر صفر بازنده شده و ۵ گل هم دریافت نکرده است. او با مطرح کردن این مسائل می‌خواهد باخت تیم خودش را توجیه کند و به نوعی اگر قولی به مدیریت باشگاه داده و نتوانسته خواسته‌های انها را برآورده کند با مطرح کردن نام فولاد این مسئله را توجیه کند. بهتر است این آفایان با مطرح کردن این مسائل حاشیه‌ای کار خود را توجیه نکنند. کسی که فوتبالیست بوده می داند که گاهی ممکن است یک تیم در روز خوبش نباشد و برنده شود و گاهی بسیار خوب بازی کند و ببازد. این مسائلی که در مورد تیم‌های دیگر مطرح می‌شود اصلا درست نیست و بهتر است همه روی کار خودشان تمرکز کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.