کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بسیار امیدوار است که بار دیگر در استقلال اوج گرفته و از سوی کادر فنی به تیم ملی برگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان که به دلیل افت فاحش در ماه‌های اخیر موقعیت خود در تیم ملی را هم از دست داد و در بین مدعوین تیم ملی در دو اردوی اخیر این تیم نیز حضور نداشت، حالا امیدوار است که با اوج گیری دوباره در استقلال بار دیگر اعتماد کارلوس کی روش را جلب کرده و بتواند در بین مردان ملی پوش باشد.

علیرضا منصوریان سرمربی فعلی تیم استقلال که پیش از این هدایت تیم نفت تهران را در لیگ برتر بر عهده داشت، قبلا تجربه احیای بازیکن با تجربه ای مثل ایمان مبعلی را داشته است. مبعلی که به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبالش تمام شده بود، به تیم نفت با سرمربیگری منصوریان پیوست تا ابتدا به ساکن این اتفاق با انتقادات فراوانی روبرو شود. اما ایمان مبعلی در نفت تهران با سرمبیگری منصوریان کاملا احیا شد و به روزهای اوج خود بازگشت. روزهای اوجی که هنوز بعد از سه سال تداوم دارد.

آندو تیموریان نیز با در نظر گرفتن این تجربه، در واقع قدم به راهی گذاشت که پیش از او ایمان مبعلی رفته بود. تیموریان که سابقه حضور در دو جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و ۲۰۱۴ برزیل را دارد، در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و بازگشت او به تیم ملی ایران، این شانس را دارد که اولین و شاید تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران باشد که سه دوره حضور در جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

شاید این اتفاق یکی از بزرگ ترین عوامل انگیزشی برای آندو بوده باشد در راه بازگشت دوباره او به تیمی که فوتبالش را با آن آغاز کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.