کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ظهر امروز نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در این نشست قرارداد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال امضاء و تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال از حمایت صد در صد بنده و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برخوردار است و امیدوارم شما با درک شرایط موجود و جایگاه و ضوابط ما در فوتسال دانش این رشته را توسعه دهید.

تاج در ادامه تاکید کرد: در آینده ای نزدیک جلسه ای را با فوتسالی ها برگزار خواهیم کرد و تمام تلاشمان را به منظور کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ انجام می دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: باید تلاش کنید تا جایگاه فعلی تان را در جهان حفظ و ارتقا دهید و نباید این تصور در میان مردم به وجود بی آید که کسب عنوان سوم در جام جهانی یک اتفاق بوده است و مردم باید نتایج شیرین موفقیت ها را در رشته فوتسال احساس کنند.

در ادامه نشست رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال راجع به مشکلات تیم ملی، سازمان لیگ فوتسال و مسائل پیش روی این رشته به مذاکره پرداختند و ناظم الشریعه نیز متعهد شد تا با آرامش کامل و حفظ جایگاه تیم ملی فوتسال در جهان فعالیت خود را انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.