سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم این آخرین باری باشد که بدون تماشاگر بازی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران با استقلال خوزستان، گفت: ما فردا یار دوازدهم نداریم. با وجود بازیکنان جوان نیاز به هوادار داریم که در بازی فردا اینطور نیست. امیدوارم آخرین باری باشد که محروم می شویم. هواداران ما باید خودشان را کنترل کنند که این مسائل پیش نیاید.

وی افزود: دوست دارم این آخرین بازی ما بدون هوادار باشد. از آنها می خواهم که تمرکز خود را صرفا روی تشویق تیم بگذارند؛ حتی با وجود هر اتفاقی که رخ می دهد.

سرمربی استقلال تهران یادآور شد: امیدوارم با تمریناتی که انجام داده ایم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. هرچند استقلال خوزستان تیم خوبی است و هنوز از این تیم به عنوان قهرمان یاد می شود.

منصوریان درباره قضاوت داوران گفت: ما به فضای داوری وارد نمی شویم و برای داوران احترام قائلیم. وقتی در یک محکمه حاضر می شویم به خود اجازه نمی دهیم درباره داوری حرف بزنیم.

وی درباره اینکه شیب داوری در چند هفته اخیر به سود استقلال بوده است، گفت: در چند هفته گذشته بالغ بر ۷ یا ۸ بار از مدیر رسانه ای خواستم که صحنه های مشکوک را برای ما بیاورد؛ خطاهای محرز و چند هند دیده نشد. اینها عمدی نبوده؛ سهوی بوده است. ما برای بازی فردا حتی نیم نگاهی نداریم که درباره داور صحبت کنیم. استقلال در چند مسابقه از قضاوتها ضرر کرده ولی ما به خود اجازه نمی دهیم حرفی بزنیم. سرمربی استقلال وضعیت مهدی رحمتی تاکید کرد: رحمتی روز گذشته ضربه ای به انگشتش خورد و مجبور شد که از تمرین برود. امروز به فیزیوتراپی رفته و شنیده ام شرایطش طوری است که می تواند ما را همراهی می کند. فکر می کنم او تا یکی دو ساعت دیگر به اردوی تیم اضافه شود.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )