بازیکن آلمانی «توپچی ها» نه تنها در بازی سه شنبه شب غایب بود، بلکه به دلیل بیماری حداقل تا ۱۴ ژانویه نمی تواند بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «آرسن ونگر» سرمربی تیم فوتبال آرسنال تایید کرد که «مسوت اوزیل» به دلیل بیماری، فعلاً قادر نیست به ترکیب اصلی تیم بازگردد.

این ملی پوش آلمانی آخرین بار در پیروزی یک بر صفر آرسنال مقابل وست برومویچ در اولین روز کریسمس به میدان رفت و در دیدار شب گذشته (سه شنبه) توپچی ها مقابل بورنموث در زمین حاضر نبود. آرسنال در یک ساعت اول این دیدار عملکرد فاجعه باری داشت و با نتیجه سه بر صفر از حریف عقب بود اما نهایتاً بازی را با تساوی سه بر سه به اتمام برساند.

اوزیل به خاطر عملکردش در دو شکست پیاپی آرسنال به اورتون و منچسترسیتی مورد انتقاد قرار گرفته بود، جایی که امیدهای باشگاه برای قهرمانی در لیگ برتر به شدت کمرنگ شد، البته پیش از تساوی دیشب که موجب از دست رفتن دو امتیاز برای «توپچی ها» شد.

ونگر پیش از بازی دیشب به «اسکای اسپورت» گفت: برای یک هفته است که اوزیل را ندیده ام. بازی ندادن او تصمیم آسانی بود. وی هنوز در بستر بیماری است. او در حال حاضر در دسترس نیست و فکر نمی کنم برای بازی آینده هم در دسترس باشد، در حالی که وی برای یک هفته هیچ تمرینی نداشته است.

آرسنال پس انجام یک بازی در جام اتحادیه باید روز ۱۴ ژانویه در دیداری خارج از خانه به مصاف سوانزی سیتی برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.