مهاجم ۳۲ ساله هلندی جدای از رئال و پیوستن به بایرن را یک گام روبه عقب تلقی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن در مورد بزرگ‌‌ترین اشتباه دوران بازیگری‌اش گفت: نباید در سال ۲۰۰۹ از رئال جدا می‌شدم.با این کار یک گام رو به عقب برداشتم در صورتی که می‌توانستم با رئال به اوج دوران بازیگر‌ی‌ام برسم.

بازیکن کنونی بایرن که با فاکس اسپورت صحبت می کرد افزود: جدایی از مادرید تصمیم سختی بود و با این کار یک گام رو به عقب برداشتم. در رئال اگر با افت محسوسی مواجه شوی خیلی زود برای شما یک جایگزین پیدا می‌کنند و این موضوع باعث شد به راحتی جایگاه خود را از دست دهم.البته دوستن نداشتم از رئال جدا شوم اما بعد از اینکه در چند بازی روی نیمکت نشستم تصمیم گرفتم از رئال جدا شوم.

روبن ۳۲ ساله که در دوران فان‌خال به بایرن منتقل شد،گفت: بایرن یکی از تیم‌های مطرح و بزرگ جهان است اما زمانی که من از مادرید جدا شدم بازیکنانی چون رونالدو،‌کاکا،‌بنزما، ژابی آلونسو به رئال آمدند و من شانس بازی در کنار کامل‌ترین تیم اورپا را از دست داد.

گلزنی هلندی که سابقه بازی در گرونینگن و پی‌اس ‌وی در هلند و چلسی و رئال را در کارنامه دارد در سال ۲۰۰۹ در ازای مبلغ ۲۵ میلیون یورو از رئال به مونیخ منتقل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.