تبریز - مدافع ملی پوش گسترش فولاد تبریز گفت: برای قهرمانی در جام حذفی برنامه ریزی کرده بودیم و با کمی دقت می توانستیم سهمیه جام باشگاه های آسیا را در جام حذفی بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ابراهیم زاده یکی از دعوت شده های جدید به اردوی تیم ملی در گفت و گو با مهر درباره دعوت به تیم ملی گفت: من از اول فصل طوری برنامه ریزی کرده بودم که در کنار موفق عمل کردن در تیم گسترش فولاد و کسب نتایج خوب در کنار این تیم، به تیم ملی نیز دعوت شوم و خوشبختانه کادرفنی تیم ملی نظرش نسبت به من جلب شد و به تیم ملی راه یافتم که از این بابت خیلی خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی از خودم نشان دهم.

وی درباره حذف تیمش از جام حذفی نیز اظهار داشت: ما برای قهرمانی در این جام برنامه ریزی کرده بودیم که با توجه به باخت مقابل ذوب آهن از دور این رقابت ها خارج شدیم و به راحتی سهمیه ی بازی های آسیایی را از دست دادیم. امیدوارم که نماینده ی دیگرمان که تراکتورسازی است بتواند این عنوان قهرمانی را کسب کند و جام را به تبریز بیاورد.

ابراهیم زاده درباره دیدار تراکتور و ذوب آهن گفت: در ابتدا بازی همه بر این معتقد بودند که تراکتورسازی بازی را خواهد برد و ذوب آهن را از دور رقابت ها حذف خواهد کرد اما همانطور که شاهد بودیم در ادامه بازی اتفاقاتی رخ داد که به نوعی بر جذابیت های این بازی افزود اما بازهم خدا را شاکرم که تیم تبریزی توانست با بازی خوبش در این رقابت ها بماند و شانس قهرمانی اش را بالا ببرد.

مدافع ملی پوش گسترش فولاد در پایان گفت: به هرحال نفت تهران هم همانند تراکتور، از این جام دفاع خواهد کرد و باتوجه به تیم خوب و با تجربه ای که دارد، توانسته تا فینال این رقابت ها پیش بیاید. من نیز به نوبه ی خودم امیدوارم که بازی فینال یک بازی بدون حاشیه و تماشاگر پسند برگزار شود و با توجه به علاقه ام به تراکتورسازی، به سود این تیم پیش برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.