سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: داور خیلی راحت ما را ۱۰ نفره کرد و این عادلانه نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم و برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم و فشار اولیه آنها را تحمل کردیم و صاحب موقعیت‌های خوبی شدیم و متاسفانه داور خیلی راحت تیم ما را ۱۰ نفره کرد.

وی ادامه داد: نباید در چنین بازی حساسی یک بازیکن را راحت اخراج کرد و این عادلانه نیست و کار همیشگی تراکتورسازی روی ارسال ایرانپوریان و تبحر سرزنی حاتمی به گل رسیدند و گل دوم را هم زدند ما با یک بازیکن کمتر بازی را برگرداندیم و به تراکتورسازی تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم و باید از همه آنها تشکر کنم و امیدوارم در لیگ مزد زحمات شان را بگیرند.

حسینی در مورد تعویض رجب زاده گفت: این اختیار و انتخاب مربی است و ما احساس کردیم او باشد بهتر است

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه در ثانیه‌های پایانی اضافه گل‌های بدی خوردید و دو بار چنین گلی خوردید گفت: بازیکنان ما باید یاد بگیرند در لحظات حساس بازی خوب مدیریت کنند و چند بازی را خیلی مفت از دست دادیم. با وجود سعی و تلاش زیاد نتوانستند به حق شان برسند و حالت عدم تمرکز در جوانان ما بود.

حسینی در مورد جذب بازیکن، گفت: بازیکن گرفتن کار سختی نیست بازیکن خوب گرفتن سخت است. حدادی‌فر بازیکن خوبی است که به جمع ما اضافه می‌شود و بازیکن لبنانی هم هنوز حضورش در ذوب آهن قطعی نشده و اگر بخواهیم یک سری بازیکن بگیریم که برای‌مان مفید نباشد جذب نکنیم بهتر است اما با حضور حدادی‌فر و قنبری مصدوم وضع تیم ما خوب می‌شود.

مربی ذوب آهن در مورد رفتار مرتضی تبریزی گفت: من با او هنوز صحبت نکردم و شاید انگیزه زیادش باعث شد اینگونه رفتار کند. داور هم باید به گونه ای باشد که راحت یک تیم را ۱۰ نفره نکند. اگر بازیکنان ما روی رفتارشان تمرکز داشتند بهتر می‌شد. امیدوارم این درسی برای او شود.

حسینی در مورد نیم فصل گفت: دو هفته بیشتر زمان نداریم و سه روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا یک ریکاوری داشته باشند. اردو هم برگزار نمی‌کنیم و یک بازی دوستانه فقط با پیکان انجام بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.