۲ تیم اصفهانی حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماندند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی طی دیروز و امروز به میزبانی اصفهان برگزار و با صعود تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی به پایان رسید.

به گذشته‌ای نزدیک فلش‌بک می‌زنیم؛ آن روزی که میزبان رقابت‌های نیمه‌نهایی قرعه‌کشی شد و مشخص شد که هر دو دیدار نیمه نهایی در اصفهان برگزار می‌شود (البته سپاهان به خاطر دو میزبانی پیاپی نفت در مراحل گذشته میزبان شد) شاید بدبین ترین طرفداران فوتبال هم فکر نمی‌کردند که فینال جام حذفی در خرمشهر بین دو تیم غیر اصفهانی برگزار شود!

اما در نهایت این اتفاق افتاد و روز گذشته ابتدا سپاهان در دیداری جنجالی مغلوب نفت تهران شد و امروز هم در دیداری تماشایی تراکتورسازی موفق شد ذوب‌آهن، قهرمان دو فصل گذشته رقابت‌ها را از پیش رو برداشته و به فینال برسد.

در این بین اما تیم‌های اصفهانی که در لیگ برتر به روال خوبی رسیده‌اند و مدام شاهد موفقیت‌های آنها هستیم از ناکامان بزرگ مرحله نیمه نهایی بودند هرچند که هر دو تیم در رقابت‌های دیروز و امروز بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت اصفهان ناکام بزرگ این مرحله آن هم در خانه بود.

سپاهان روز گذشته در حالی شکست خورد که در دقیقه ۹۴ این فرصت را داشت که با پنالتی حاج‌صفی بازی را تساوی کشانده و دوباره به این رقابت برگردد که هرگز این اتفاق رخ نداد و از سوی دیگر ذوب‌آهن نیز که دقایق زیادی را به خاطر اخراج تبریزی ۱۰ نفره بازی کرده بود نتوانست از گل پنالتی بنگستون در دقیقه ۱۲۰ دفاع کرده و در نهایت محمد نوری تیر آخر را به قلب اصفهانی‌ها شلیک کرد تا در نهایت تیم‌های غیراصفهانی از نصف جهان بلیت خرمشهر را اوکی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.