مدافع اسبق تیم سپاهان گفت:‌ دوست دارم دوباره به دنیای فوتبال برگردم اما اگر این اتفاق نیفتد روی پیشنهادهای هنری فکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرشید طالبی درباره بازی سپاهان مقابل نفت و شکست این تیم گفت: ما بازی خوبی را از هر دو تیم دیدیم البته باید بگویم که سپاهان یک تیم متحول‌شده است که بازیکنان جوانی در این تیم بازی می‌کنند. به هر حال جا دارد که به آقای دایی هم این پیروزی را تبریک بگویم و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اینکه احسان حاج صفی پنالتی حساسی را از دست داد، تصریح کرد: اول این را بگویم که احسان از دوستان بسیار صمیمی من است که هم در تیم ملی و هم در سپاهان با هم هم‌بازی بودیم اما باید پذیرفت که وقتی یک تیم بازیکنان زیادی از دست می‌دهد و شاکله تیم تغییر می‌کند فشار روی بازیکنان قدیمی زیاد است. فشار پنالتی از یک طرف و انتظارات بالا از حاج صفی از طرف دیگر بار فشار را روی حاج صفی زیاد کرد اما فکر می‌کنم باید به او حق داد. باید در نظر گرفته که سپاهان راه زیادی تا پایان دارد.

طالبی در مورد فیلمی که بازی کرده و همچنین پیشنهادهای هنری که به او شده گفت: کارگردان سریال از دوستان من است و به همین دلیل نقش کوچکی در آن داشتم اما خودم دوست ندارم وارد دنیای هنر شوم. من تلاش می‌کنم دوباره به فوتبال برگردم چرا که چه در فجر چه سپاهان و چه ذوب‌آهن همیشه برای قهرمانی بازی کردم و خودم انتظارات زیادی از خودم دارم دوست دارم با قدرت به فوتبال برگردم اما اگر این اتفاق نیفتاد شاید روی پیشنهادهای هنری فکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.