کارشناس کنونی اسکای‌اسپورت پس از عملکرد عالی دله‌علی گفت: مشکل تاتنهام این است که نمی‌تواند جاه‌طلبی ستاره خود را پاسخ دهد. این تیم اگر اشتباه نکند دله‌علی به بهترین در دنیا تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ جزیره، تاتنهام در ورزشگاه «سنت ماری» ۴ بر یک ساوتهمپتون را شکست داد.

دله‌علی در شبی که «هری کین» ضمن گل‌زنی، پنالتی خود را از دست داد دو گل زد تا بهترین بازیکن دیدار لقب گیرد.

مطبوعات انگلیس هر کدام با تیترهای مختلف به تمجید از ستاره ۲۰ ساله هاتسپرز پرداختند.

جیمی ردنپ، بازیکن سابق لیورپول و کارشناس کنونی اسکای‌اسپورت نیز به تمجید از علی پرداخت و گفت: او یک هافبک بیش از ۵۰ میلیون پوندی بوده و اکنون ۵ میلیون دستمزد می‌گیرد. او هم گل می‌زند هم گل می‌سازد و تمام ویژگی‌هایی که یک هافبک نیاز دارد را داراست.

وی ادامه داد: تاتنهام واقعا خوشبخت خواهد بود که ستاره‌ای مثل او دارد. بسیار لذت‌بخش است وقتی پیشرفت او را می‌بینی.

هافبک سابق قرمزهای مرسی‌ساید تصریح کرد: او مثل استیون جرارد در سن ۱۷ سالگی است. وقتی او پا به میدان گذاشت همه استعدادش را دیده و فهمیدند که یک روز به جمع بهترین‌های دنیا می‌پیوندد.

پاری‌سن‌ژرمن یکی از علاقه‌مندان به جذب این بازیکن خواهد بود و باید دید آیا استعداد انگلیسی را می‌تواند به پاریس آورد؟

جیمی ردنپ در این خصوص تصریح کرد: مشکل تاتنهام همین است که نمی‌تواند پاسخگوی ستاره‌های خود باشد. دله علی اکنون جاه طلب بوده و سران باشگاه باید به خوبی شرایط فراهم کنند. آنها هم طرفداران فوق‌العاده‌ای داشته و هم ورزشگاه خوبی دارند. دستمزد این هافبک بدون تردید باید افزایش پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.