روزنامه ورزشی معتبر اسپانیا از سرمربی کم سن و سال تیم فوتبال هوفن‌هایم به عنوان مربی تاریخ‌ساز ژرمن‌ها و مسئول فنی آینده بایرن مونیخ نام برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه آس گزارشی از «یولیان ناگلس‌مان»منتشرکرده است. این نشریه چاپ مادرید از مربی ۲۹ ساله تیم بوندس‌لیگایی به عنوان «پدیده مربیگری سال»‌نام برده است.

گزارشگر این نشریه ابتدا در تمجید از قابلیت‌های مسئول فنی کاملا جوان هوفن‌هایمی‌ها عنوان کرده در بوندس‌لیگا این مربی در فصل جاری، بی شکست مانده است.

سپس افزوده است: در فصل جاری در کنار رئال مادرید، تنها یک تیم از اروپای غربی بوده که طعم شکست را مزه نکرده است.این تیم بایرن، پاری‌سن‌ژرمن یا یووه نبوده، بلکه شگفتی‌سازان هوفن‌هایم موفق شده‌اند باختی در کارنامه نداشته باشند.

آس ادامه داد: این مهم در سایه حضور یک مربی کاملا جوان و جویای‌نام به اسم ناگلس‌مان به دست آمده است. مربی که در حد پدیده مطرح شده و بسیاری او را مربی آینده تیم بزرگ بایرن مونیخ می‌دانند.

نشریه اسپانیایی همچنین ناگلس‌مان را یک نابغه تاکتیکی معرفی کرده که تسلط زیادی بر سیستم‌های مختلف بازی و استفاده از نفراتش در این حال دارد.

آس همچنین عنوان کرده این مربی ۲۹ ساله، در واقع آموزش مربیگری را از سن ۲۱ سالگی آغاز کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.