کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با سیاه جامگان در هفته پانزدهم لیگ برتر با دوربین تلویزیونی مصاحبه نکرد و راهی نشست خبری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پایان بازی تیم فوتبال پرسپولیس با سیاه جامگان، جواد خیابانی گزارشگر بازی اعلام کرد که با برانکو ایوانکوویچ و خداداد عزیزی قصد مصاحبه دارد. باوجود اینکه خداداد عزیزی دقایقی با جواد خیابانی صحبت کرد و با مسئولان هیات فوتبال استان تهران هم برای مصاحبه کردن دچار چالش شد (عزیزی محروم بود و طبق قانون نمی توانست مصاحبه کند) اما برانکو از صحبت با جواد خیابانی خودداری کرد و راهی نشست خبری شد.

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه اینکه برانکو به خاطر نبود اسپانسر در کنار زمین صحبت نکرده است، گفت: مصاحبه مربیان در کنار زمین با دوربین تلویزیونی اختیاری است و مربی می تواند در آن شرکت نکند.

وی افزود: حضور در نشست خبری قبل و بعد از مسابقه که با تمام اصحاب رسانه برگزار می شود، برای تمام مربیان الزامی است و باید در آن شرکت داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.