سرمربی تیم فوتبال آث میلان پس از فتح سوپرکاپ ایتالیا گفت: برای برلوسکونی و بازیکنانم خوشحالم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال آث میلان در فینال سوپرکاپ ایتالیا موفق شد با غلبه بر یوونتوس در ضربات پنالتی جام قهرمانی را فتح کند.

وینچنزو مونتلا، سرمربی جوان آث میلان در پایان مسابقه اظهار داشت: از این قهرمانی و فتح سوپرکاپ ایتالیا خیلی خوشحالم، خوشحالی‌ام بیشتر برای بازیکنانم و رئیس باشگاه میلان است. برای برلوسونی خوشحالم چون واقعا با تلاش‌هایش ما را کنار هم با قدرت حفظ کرده است و زحمات فراوانی برای میلان می‌کشد.

وی ادامه داد: در ۲۰ دقیقه اول خوب نبودیم و شرایط بیشتر به سود حریف بود، اما در ادامه وضعیت بهتر شد و توانستیم بر جریان مسابقه مسلط باشیم. در مجموع ما شایسته قهرمانی و پیروزی در دیدار پایانی بودیم، هر چند روی ضربه ای که دیبالا به سمت دروازه‌ مان زد خیلی خوش شانس بودیم.

سرمربی میلان گفت: یوونتوس به دلیل تجربه بیشتر بازی را با قدرت آغاز کرد و در دقایق آغازین بر مسابقه مسلط بود، اما در ادامه این میلان بود که تسلط کامل بر بازی پیدا کرد و دوباره تاکید می کنم که ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: من برای بازیکنانم خوشحالم چون آنها مقابل تیم بزرگی بازی کردند و نمایش خوبی هم از خود نشان دادند و با استحقاق کامل به جام قهرمانی رسیدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.