دروازه بان پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در پایان فصل با حضور هوادارانش می تواند قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سوشا مکانی که برای تماشای دیدار پرسپولیس وسیاه جامگان به ورزشگاه آزادی آمده بود؛ پس از بازی به رختکن تیم سابقش رفت با اشاره به پیروزی سرخپوشان گفت: من از پیروزی امروز پرسپولیس روحیه گفتم و امیدوارم این تیم بتواند قهرمان شود. من هوادار پرسپولیس هستم و قلب هوادار پرسپولیس نیز برای این تیم می تپد. از این موضوع هم خوشحالم که پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند تا آخر فصل نیز قهرمانی را در حضور هوادارانش جشن بگیرد.

وی در رابطه با جدایی احمد نوراللهی افزود: قبلا هم چنین اتفاقاتی افتاده است برای مثال بازیکنی مانند ماهینی هم به سربازی رفته بود. تراکتورسازی هم تیم قابل احترامی است و اینکه حریف پرسپولیس است کمی این موضوع را حساس کرده است.

مکانی افزود: فکر نمی کنم که از رفتن یک بازیکن تیم ضرر کند. به هر حال بازیکنانی نیز به پرسپولیس اضافه خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت قراردادش با تیم نروژی و اینکه گفته می شود وی به تیم های دیگر خواهد رفت نیز اظهار کرد: من دو فصل دیگر با تیم میوندالن قرارداد دارم اما در خصوص انتقالم به تیم های دیگر باشگاه هم تصمیم گیرنده است.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا در نروژ هم در چنین هوای آلوده ای بازی فوتبال برگزار می شود، گفت: آنجا اصلا هوا آلوده نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.