تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم شهرداری ورامین به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز یکشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت که این مسابقه با برتری ۴ بر صفر شاگردان برانکو خاتمه یافت.

در این مسابقه که در حضور حدود ۱۰۰ هوادار برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا با ترکیب رادوشویچ، سیدجلال حسینی، پولیانسکی، حسین ماهینی محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، محمدرحمتی، امید عالیشاه، رامین رضائیان، شهاب زاهدی و مهدی طارمی به میدان رفت.

در دقیقه ۴ این مسابقه رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند. پرسپولسی ها در نیمه اول چندین و چند موقعیت گل را نیز از دست دادند تا نیمه اول با همین تک گل خاتمه بیابد. در بین دو نیمه نیز از طرف مسئولان تیم ورامینی از برانکو تقدیر شد و یک فرش نیز از طرف ورامینی ها به سرمربی کروات پرسپولیس اهدا شد.

در نیمه دوم پرسپولیس با ترکیب درویش وند، آقایی، انصاری، محرمی، آرام طبع، کامیابی نیا، علیپور، مسلمان، احمد زاده، ولادنیز و وحید امیری پا به زمین بازی گذاشتند. در این نیمه پرسپولیس سه بار دیگری توسط علیپور، امیری و الوان زاده دروازه حریفش را باز کرد تا این مسابقه در نهایت با برتری ۴ بر صفر شاگردان برانکو خاتمه بیابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.