کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر پنجشنبه با انجام چهار بازی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم لیگ برتر جام خلیج فارس با انجام چهار بازی در روز پنجشنبه آغاز می‌شود که در حساس ترین دیدار آن، تیم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد است.

* گسترش فولاد – استقلال خوزستان؛ خسوس و خوزستان

شرایط دو تیم گسترش و استقلال خوزستان تفاوت چندانی در جدول ندارد. تبریزی ها با ۱۴ و اهوازی ها با ۱۵ امتیاز در جدول رده های دوازدهم و دهم را در اختیار گرفته اند. شرایط بازی، جایگاه دو تیم در جدول و نزدیک شدن به نیم فصل نشان می دهد که از این بازی می تواند بوی مساوی آن هم از نوع بدون گلش به استشمام کرد. هرچند از یک سو هم می توان گفت تقابل دو تیم تاکتیکی خوزستانی و تبریزی ظرفیت تبدیل شدن به یک بازی زیبا را هم دارد.

از جذابیت های ویژه این بازی می توان به اولین تقابل دخسوس با تیم سابقش استقلال خوزستان و به خصوص با مهاجمان زهر دار این تیم اشاره کرد. قطعا رویارویی زهیوی، بیت سعید، مومنی و دیگران با دخسوس می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

* سایپا – پیکان؛ دربی سنتی خودرو سازان

شاید بازی تیم های پیکان و سایپا از نظر فوتبال دوستان خیلی حساس نباشد، اما حساسیتی که این بازی برای اهالی دو باشگاه دارد آنقدر زیاد است که حتی می توان آن را با دربی قیاس کرد. خودروسازان در حالی دربی سنتی خود را در هفته پایانی نیم فصل انجام می دهند که شرایط جدولی شان با هم قابل قیاس نیست. پیکانی ها با ۱۹ امتیاز و حضور در جایگاه ششم جدول شرایط خوبی دارند. اما سایپا به هیچ وجه در این فصل نتایج خوبی نگرفته و با ۱۲ امتیازدر رتبه سیزدهم قرار گرفته.

تقابل حسین فرکی و مجید جلالی در نقش سرمربی دو تیم از ویژگی های جالب دربی خودرو سازان است. به خصوص که مجید جلالی باید برابر تیمی قرار گیرد که سابقه هدایت آن را در کارنامه‌اش دارد.

* صبا – نفت؛ آخرین فرصت های صمد

صمد مرفاوی که خیلی دیر به دیر و نوبرانه طعم پیروزی را می چشد، با صبا در یک قدمی قعر جدول قرار گرفته. مرفاوی برای فرار تیمش از قعر جدول و فرار خودش از خطر اخراج از هدایت صبا تنها باید ببرد. آن هم تیمی را که انصافا نتایجی خوب و فراتر از انتظار گرفته است.

مهاجمان اسبق تیم ملی از دو نسل مختلف حالا در کسوت سرمربیان دو تیم لیگ برتری یکدیگر را دیدار می کنند تا نیم فصل خود را به این ترتیب به پایان رسانده باشند.

اگر صبایی ها با کسب تنها ۹ امتیاز در جایگاه نازل پانزدهمی در جدول قرا ردارند، در مقابل نفتی ها ۲۰ امتیاز به دست آورده اند تا با این تعداد امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار داشته باشند.

* استقلال – پدیده؛ غول مریض مقابل غول کش زخم خورده

تیم پدیده در طول حیاتش در لیگ برتر نشان داده در هر بازی حرفی برای گفتن نداشته باشد، در برابر تیم های بزرگ و مدعی حرف های فراوان برای گفتن دارد.

شاگردان رضا مهاجری لااقل در دو هفته گذشته بازی های قابل قبولی برابر دو مدعی اصلی قهرمانی در این فصل انجام دادند و در معادلات صدر جدول هم نقشی تعیین کننده داشتند.

پدیده گرچه تیمی یکدست است که در این تیم «تاکتیک بر تکنیک» و «بازی گروهی» بر «بازی فردی» ارجحیت دارد، اما همین تیم یکسری بازیکن کلیدی و تاثیر گذار دارد. بازیکنانی مثل بادامکی و یوسفی در خط میانی، شاکری در خط حمله و عباسیان در خط دفاعی.

این تیم در حالی هفته گذشته با گل دقیقه ۹۳ وحید امیری تن به شکست خانگی داد که به قول سرمربی اش استحقاق لااقل یک امتیاز از آن بازی را داشت. حالا این تیم غول کش زخم خورده باید در سومین بازی سختش با یکی دیگر از قطب های فوتبال کشور دیدار کند. استقلالی که البته خیلی در شرایط آرمانی نیست.

در سوی دیگر این میدان شاگردان منصوریان بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته سراسر بحران و استرس، قصد دارند تا با یک پیروزی خانگی پایانی خوش بر هفته سخت شان داشته باشند.

منصوریان می داند در کنار همه حمایت هایی که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به صورت تمام قد از او به عمل آوردند، تنها پیروزی در این بازی است که می تواند متضمن خلق آرامش روانی برای او و تیمش باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.