سرپرست پیشین استقلال گفت: منتظر بازی‌های بهتری از استقلال هستیم تا هم ما و هم هواداران از بازی‌های خوب این تیم لذت برده و شاهد نتایج خوب باشیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: آبی پوشان باید از سیزده بازی گذشته خود در لیگ درس‌های زیادی گرفته باشند. این تیم در بازی‌های زیادی ابتدا از حریف جلو افتاده اما نتیجه این بازی‌ها یا در نهایت مساوی شده و یا رقیبان استقلال برنده از زمین خارج شده اند.

سرپرست سابق استقلال ادامه داد: استقلال حق ندارد پدیده را دست کم بگیرد. این تیم نشان داده بازی کردن با تیم های بزرگ را بلد است. در دو هفته گذشته یقه دو صدرنشین را گرفته. ضمن این که گل دقیقه ۹۳ پرسپولیس پدیده را به یک تیم زخم خورده تبدیل کرد و این کار سخت استقلال را خیلی سخت‌تر می‌کند. پدیده تیم جسور و قلدری است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: حریف استقلال در این بازی چند بازیکن کلیدی و تاثیر گذار دارد که مهمترین آنها محسن یوسفی و حسین بادامکی هستند. اگر این دو بازیکن مهار نشوند، کار دشوارتر هم خواهد شد. نمی‌دام چطوری، اما کادر فنی استقلال باید راه مهار این نفرات کلیدی را پیدا کنند.

وی افزود: استقلال تیمی است مملو از بازیکنان کلیدی و کهکشانی. این تیم بازیکنان بزرگی مثل خسرو، بختیار، ابراهیمی و چند بازیکن دیگر دارد که باید در این فصل عصای دست این تیم باشند و کار را در بیاورند. در این بازی هم این بازیکنان می‌توانند نقش تاثیرگذار و تعیین کننده ای داشته باشند.

مهاجم پیشین استقلال بیان داشت: قبل از بازی استقلال و تراکتور کادر فنی این تیم می‌گفتند تراکتور را آنالیز کرده‌اند و تاکتیک آنها فقط اوت دستی است. یادآوری می‌کنیم که هیچ کدام از گلهایی که استقلال خورد از روی اوت دستی نبود. ضمن اینکه همان اوت دستی را هم که آنالیزورهای استقلال شناسایی کرده بودند کادر فنی این تیم هیچ طرح و برنامه ای برای مهار آن نداشت.

ماجدی گفت: قبل از شروع فصل از کادر فنی استقلال صحبت‌های قشنگی می‌شنیدیم. از تفکرات آنها تا پلان های A و B و غیره... ولی تا به حال در عمل چیز خاصی از تفکرات تاکتیکی و این صحبت ها ندیدیم. امیدوارم که این اتفاق از این بازی به بعد روی دهد تا ما هم از نتیجه گیری تیم مان خوشحال شویم.

وی در خاتمه گفت: دوست دارم صحبت‌هایم را با این بیت شعر تمام کنم که شاعر می گوید: به سخن کار بر آید به...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.