سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیروزی مقابل صبا را به تماشاگرن تقدیم می‌کنم و بازیکنان ما نباید از این برد مغرور شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی بعد از پیروزی خانگی ۴ بر یک مقابل صبای قم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری گفت: ۳ امتیاز این بازی را به خوبی کسب کردند و با تمام وجود این امتیاز را به تماشاگران تقدیم می‌کنم که امروز حمایت کردند. خوشحالیم از امتیازی که گرفتیم. حالا این بازی تمام شده و به فکر مسابقات بعدی هستیم تا کارمان را ادامه دهیم.

وی افزود: چشم‌انداز تیم ما با بازیکنانی پر انرژی و با تعصب زیباست، بچه‌های ما هم باید به این باور برسند.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید شرایط روحی بازیکنان را در بازی‌های بعدی هم حفظ کنید، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم از نظر روانی بازیکنان را در سطح بالا نگه داریم، بحث تاکتیکی در بازی هفته بعد تأثیری ندارد نباید بگذاریم بازیکنانمان مغرور شوند تا این روند بازی‌های ما ادامه پیدا کند تا تماشاگران را راضی نگه داریم.

سرمربی سپاهان همچنین درباره حضور رحمتی و ریکانی خاطر نشان کرد: رحمتی قرار بود بازی تیم حریف را رد کند و ریکانی هم شوت‌زنی کند اگر ریکانی مصدوم نمی‌شد، او را تعویض نمی‌کردیم هر دو بازیکن وظایف خود را به درستی انجام داده‌اند وقتی تیمی ۴ گل می‌زند و ۸ گل نمی‌زند، شایسته نیست چنین ایرادگیری‌هایی به تیم بگیریم. امروز همه بازیکنان کادر مجموعه باشگاه و تماشاگران دست به دست هم دادند تا این بازی برنده داشته باشد. ما هر چه که از بازیکنان خواستیم در زمین انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: مطمئناً وقتی می‌بریم خوشحالی ما همان شب است و وقتی هم می‌بازیم همان شب خودمان را جمع می‌کنیم تا برای بازی بعد آماده باشیم. تیم صبای قم هم امروز خوب بازی کرد و می‌توانست مساوی هم بگیرد. تیم ما امروز آنقدر خوب بازی کرد که کارهای انفرادی هم می‌توانست به نفع ما باشد. برنامه ما این بود که در یک سوم زمین حریف کارهای انفرادی انجام دهیم.

سرمربی سپاهان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه برخی باخت‌های سپاهان به جوان‌گرایی تیم نسبت می‌دهند، تصریح کرد: ما باتجربه‌های خوبی داریم که با تیم عجین شده‌اند اگر بچه‌ها را از نظر احساسی کنترل کنیم می‌توانیم برنده میدان باشیم.

ویسی در پایان از تکلیف رحمان احمدی برای بازی آینده در روز شنبه خبر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.