کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه صبا گفت: ماچادو بازیکنی با اخلاق بود و مطالبات این بازیکن حق زن و بچه‌اش است که باید آن را پرداخت کنیم.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص دیدار با استقلال و ماجراهای اواخر بازی و اینکه اسماعیل حسن‌زاده مدعی شده به این بحث ورود خواهد کرد، گفت: وظیفه حسن‌زاده است که به این مسئله ورود کند، چون او کارش همین است. اتفاقاً ما هم می‌خواهیم کمیته انضباطی ورود کند و مسائل را پیگیری کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ساکت الهامی صحبت کرده یا خیر، گفت: با الهامی صحبت کردم و می‌دانم او در این قضیه بی‌گناه بود. آنها بودند که به سمت نیمکت صبا آمدند و هرچند من از بالا صحنه‌ها را می‌دیدیم ولی با اتفاقاتی که افتاد،‌الهامی هم از کوره در رفته بود. باید دید گزارش داور و همچنین کمیته انضباطی در این زمینه چیست.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص اینکه ظاهراً از داور مسابقه ناراحت بود، گفت: من نظرم این است اگر داور باقدرت‌تری بود، شاید آن اتفاقات نمی‌افتاد البته نظر همه کارشناسان این بود که داوری مدیریت خوبی نداشت.

کشوری‌فرد در خصوص اینکه همسر مرحوم ماچادو خواستار پرداخت مطالبات وی شده، گفت: دقیقاً نمی‌دانم ماچادو چقدر از باشگاه طلبکار است، ولی او نیمی از حق و حقوق خود را دریافت کرده بود. الان هم می‌گویم که وظیفه باشگاه است که حق و حقوق او را بدهد، چون حق زن و بچه‌اش است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط مالی باشگاه توانایی پرداخت مطالبات این بازیکن را دارد یا خیر، گفت: حتی اگر توانایی هم نداشته باشیم، سعی می‌کنیم به هر شکل ممکن و به صورت خرد خرد پول او را بدهیم. ما از این بازیکن واقعاً راضی بودیم و از نظر اخلاق و رفتار زبانزد بود و انصافاً خیلی برای ما زحمت کشید و نباید منکر زحمات او باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.