سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیگیروضعیت بازیکن تیم فوتبال امید نفت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی نفت تهران،وزیر ورزش و جوانان از طریق مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات پیگیر وضعیت امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت تهران شد.

مازیارناظمی مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش دقایقی پیش در گفت و گو با حسین شهریاری و همچنین ناصرفریادشیران مدیرآکادمی نفت جویای آخرین وضعیت امیرحسیین مرادی شد.

وزیر ورزش و جوانان به رغم مشغله‌های فراوان در پی بستری شدن مرادی در بیمارستان و وخیم گزارش شدن وضعیت این بازیکن در روزهای گذشته از طریق مازیار ناظمی پیگیر وضعیت این بازیکن جوان شد.

شهریاری سرپرست باشگاه نفت دراین باره گفت: ضمن تشکر از پیگیری‌های سلطانی فر و تماس مازیارناظمی اعلام کردیم که خوشبختانه سطح هوشیاری مرادی از پنج به هشت رسیده و پزشکان امروز کمی به خروج مرادی از کما امیدوار بوده و وضعیت وخیم دیروز مرادی را امروز بهتر اعلام داشتند. جادارد مراتب تشکر مدیریت باشگاه نفت، گلرخسار مالک باشگاه و تمامی اعضای تیم های پایه و بزرگسالان نفت از وزیر محترم وررش و جوانان تشکر را اعلام نمایم. وزیر به رغم مسوولیت خطیر و دغدغه های فرواوان خود اینگونه پیگیر وضعیت بازیکن جوان تیم امید نفت هستند. این نشان می‌دهد سلطانی فر دغدغه شفای بازیکنی جوان را داشته و نسبت به مسایل معنوی در ورزش و اقدامات انسان دوستانه اهمیت ویژه‌ای قایل بوده و هستند. از توجه مدیران محترم وزارت ورزش تقدیر و تشکر کرده و در گفت و گویی که با ناظمی داشتم به وی اعلام کردم که طی روزهای آتی نیز ایشان را از آخرین وضعیت این بازیکن جوان آگاه خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.