آرای کمیته انضباطی برای دیدار جنجالی لیگ برتر فوتسال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال یک اتفاق خیلی عجیب رخ داد. در دقیقه ۳۹ بازی و در حالیکه گیتی پسند برای جبران نتیجه ۶-۵ با همه بازیکنانش برای کسب تساوی تلاش می کرد، ضربه بازیکنان حفاری به سمت دروازه گیتی پسند برگشت و در حالیکه نتیجه داشت ۶-۶ می شد، علی عابدین در اقدامی عجیب از روی نیمکت به داخل زمین آمد و جلوی گل شدن توپ را گرفت. بعد از این اتفاق جنجالی بزرگ در سالن به وجود آمد. کمیته انضباطی، آرای رسمی این بازی را به صورت زیر اعلام کرد:

۱- از آنجایی که در دقیقه ۳۹ مسابقه یکی از بازیکنان ذخیره تیم گیتی پسند به داخل زمین مسابقه آمده و اقدام به زدن ضربه به توپ نموده و تیم گیتی پسند از حضور وی بهره برده است، کمیته انضباطی این اقدام این بازیکن را مصداق استفاده از بازیکنان بیشتر از نفرات قید شده در قانون فوتسال تلقی و به استناد و مستنبط از بند ۸ ماده ۶۸ آیین نامه انضباطی نتیجه مسابقه را ۶ بر صفر به نفع تیم ملی حفاری اعلام می‌کند.

۲- کمیته انضباطی، مهدی جاوید را به علت رفتار تحریک آمیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم محروم و به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌کند.

۳- کمیته انضباطی به استناد ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی باشگاه گیتی پسند اصفهان را به علت تخلفات صورت گرفته در مسابقه از سوی کادر فنی و بازیکنان، تماشاگران و لیدر تیم به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور تماشاگران خود در مسابقاتی که میزبان می باشند، محروم می‌کند.

۴- کمیته انضباطی به استناده ماده ۶۵ آیین نامه انضباطی، فرید نمازی بازیکن شماره ۴ تیم ملی حفاری را به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می کند.

۵- کمیته انضباطی، علی عابدین را به استناد بند ۱۱ و تبصره ماده ۶۵ آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۴ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

۶- کمیته انضباطی سرپرست تیم گیتی پسند را به جهت اهمال از انجام وظایف خود و عدم کنترل نیمکت ذخیره‌ها مسنداً به تبصره ماده ۶۵ آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال و ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

۷- کمیته انضباطی، حسین حسینی بازیکن شماره ۱۲ تیم گیتی پسند را به علت درگیری و رفتار ناشایست به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

لازم به توضیح است، آرای صادره ظرف مهلت یک هفته پس از رویت قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.