اهواز ـ مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: شرایط روحی تیم ما برای بازی با استقلال خوزستان آماده نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن شفیعی شامگاه پنج شنبه بعد از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما قبل از این بازی یک هفته بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم و به هیچ شرایط روحی ما آماده این بازی نبود.

وی افزود: البته هدف ما در این بازی این بود که در بازی خارج از خانه به تساوی دست پیدا کنیم که خوشبختانه این امر محقق شد و ما در زمین قهرمان لیگ برتر به تساوی دست پیدا کردیم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد عنوان کرد: واقعیت امر این است که استقلال در این بازی بسیار از ما سرتر بود ولی ما به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کردیم. ضمن اینکه ما در این بازی صاحب چند موقعیت خوب هم شدیم که به خوبی از آنها استفاده نکردیم.

شفیعی در خصوص اینکه بازیکنان سیاه جامگان در این بازی خود را برای وقت کشی روی زمین می انداختند نیز گفت: چنین دستوری از سوی کادر فنی به بازیکنان داده نشد.

به گزارش مهر، از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه پنج شنبه تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.