کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بعضی از خطاهای بازیکنان پیکان توسط داور دیده نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سیدجلال حسینی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سخت بود، ولی همه دیدند که بچه‌های ما حتی زمانی که ۱۰ نفره شدیم چقدر تلاش کردند. برای کسب سه امتیاز بازی می‌کردیم و اصلاً برای ما مهم نبود که توپ را پشت دفاع بیاندازند.

او در مورد داوری گفت: شاید صحنه خاصی در بازی نبود که بخواهیم اشاره کنیم، اما امیدوارم داوری بررسی شود. خیلی از کارهایی که بازیکنان پیکان انجام دادند، خطا بود که متأسفانه خطا گرفته نشد.

حسینی در پاسخ به این پرسش که خیلی‌ها می‌گویند دفاع پرسپولیس دفاع مستحکمی است اما امروز در چند صحنه بازیکنان پیکان از جمله منشا صاحب توپ شدند، گفت: منشا هم یک بازیکن است خب وقتی پرسپولیس ۱۰ نفره بالا بازی می‌کند و فشار روی دروازه حریف می‌آورد، طبیعی است که آنها به توپ‌های بلند روی بیاورند و به نوعی بخواهند از پشت دفاع استفاده کنند اما واقعیت این است که ما برای ۳ امتیاز آمده بودیم و این موضوعات اصلا برایمان مهم نبود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: همانطور که می‌دانید ۱۰ نفر به تیم اضافه شدند و فکر می‌کنم یک هفته با هم تمرین کنیم تا شرایط خوب شود. پرسپولیس ۱۰ نفره حمله کرد اما کمی با بدشانسی روبه‌رو شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.