سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: متأسفانه در دیدار با پتروشیمی از لحاظ شوت‌زنی شانس با ما یار نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد کوهیان پس از شکست ۷۷ بر ۶۹ مقابل پتروشیمی بندر امام در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی را خوب آغاز نکردیم و اختلاف امتیاز بیشتر شد،‌ اما در کوارتر دوم بازی برابری را به نمایش گذاشتیم اما در اواخر مسابقه که اختلاف زیاد شد، دیگر نتوانستیم به راحتی جبران کنیم.

وی ادامه داد: آمده بودیم که این مسابقه را ببریم اما با توجه به مدت زمانی که برای تمرینات داشتیم، زمانی که کار کردیم و تیمی که از نو جمع کرده بودیم نشد این کار را انجام دهیم، البته بچه‌ها همت زیادی کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مورد اینکه چرا در کوارتر سوم بازیکنان خارجی‌اش را روی نیمکت نشاند، گفت: تعداد خطاهای آنها بالا رفته بود و من احساس کردم که اگر در آن کوارتر ادامه دهند نمی‌توانیم در ۱۰ دقیقه پایانی آنها را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان‌تان با وجود بی‌دقتی در شوت‌ها اصرار زیادی به این کار داشتند، گفت: متأسفانه در این بازی از لحاظ شوت‌زنی شانس با ما یار نبود و شوت‌هایمان وارد سبد نشد. همین باعث شد که آنها دفاع خود را تغییر دهند و کارمان سخت شد.

کوهیان در مورد اینکه بنی کوچویی به بازی آینده تیمش می‌رسد یا نه، گفت:‌ خیلی نمی‌توانم با اطمینان بگویم. امروز هم امیدوار بودیم او را در اختیار داشته باشیم،‌اما این اتفاق نیفتاد. آسیب‌دیدگی عضله پای او یک مقدار عمیق است و به همین دلیل به استراحت بیشتری نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.