وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ریزی خوبی در فدراسیون کشتی انجام شده است که امیدوارم شاهد روزهای طلایی در این رشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام روز جهانی کودک تندیس استقامت را به خانواده آرمیده اهدا کرده بود، در خصوص حضورش در خانه کشتی گفت: به دو دلیل امروز به اینجا آمدم، اول اینکه تندیس استقامت را به خانواده آرمیده که در یک رقابت سخت با غول بیماری صعب‌العلاج مبارزه می‌کند، اهدا کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم آرمیده بتواند بر این بیماری غلبه کند و بازهم به روی تشک برگرد و شاهد حضور او روی سکوهای جهانی و المپیک باشیم و دوم اینکه کشتی در این رده سنی از اهمیت بالایی برای ما به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا برخوردار است؛ چراکه همواره سکوهای جهانی و المپیک بوده‌ایم. در این رده سنی باید کارهای خوبی صورت گیرد تا بتوانیم پشتوانه‌های خوبی برای رده‌های جوانان و بزرگسالان فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوبی در فدراسیون کشتی انجام شده است که امیدواریم شاهد روزهای طلایی در کشتی باشیم و در مسابقات جهانی و آسیایی بهتر از گذشته حضور داشته باشیم.

به گزارش فارس، در این هنگام یکی از خبرنگاران قصد پرسیدن سوالی دیگر از وزیر ورزش داشت که او عنوان کرد به سوال دیگری پاسخ نخواهد گفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.