دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما شرایط زمین مناسب نبود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از مالزی، سوشا مکانی درباره بازی سوریه و ایران گفت: بازی سختی بود چرا که زمین فوتبال اصلا مناسب نبود اما با همه اوصاف اعضای کادر فنی به ما همه چیز را گفته بودند و با در نظر گرفتن این شرایط وارد زمین شدیم.

وی ادامه داد: ما در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما مطمئنا اگر زمین فوتبال شرایط بهتری داشت راحت می‌توانستیم برنده شویم اما فکر می‌کنم در دور برگشت بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم. از دست دادن این دو امتیاز برای ما سخت بود اما در دور برگشت می‌توانیم نتایج را جبران کنیم.

دروازه بان تیم ملی در خصوص باخت ازبکستان و خوشحالی تیم ملی از صدرنشینی با ۱۱ امتیاز اظهار داشت:‌خوشحالتر می‌شدیم که بتوانیم بازی‌هایی را که مساوی شده را می‌بردیم اما چیزی هنوز از دست ندادیم. ما به بقیه تیم‌ها کاری نداریم اما در هر بازی با تمام توان و قوا ظاهر می‌شویم. شما کمتر تیمی را در دنیا پیدا می‌کنید که در این شرایط زمین نود دقیقه حریف را تحت فشار قرار دهد. اسم زمین بازی امروز زمین فوتبال نبود اما ما می‌توانیم در دور برگشت همه چیز را جبران کنیم.

مکانی درباره آینده خودش هم تصریح کرد: من با باشگاهم قرارداد دارم و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به این قرارداد احترام می‌گذارم اما امیدوارم هر اتفاقی که در آینده نزدیک می‌افتد به سود فوتبال بشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.