سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا با اعتراض به داوری گفت: در طول دوران بازیگری‌ام ندیده بودم یک داور در ۴ دقیقه ۳ بازیکن را اخراج کند.

معصومه رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی تیمش مقابل استقلال ساری و با اعتراض به داوری این دیدار گفت: بازی خوبی بود و ما سوار بازی بودیم، اما اشتباهات داوری باعث شد تا بازی ۳ بر یک مساوی شود. ۱۱ سال است که لیگ داریم بالاخره قرار است تغییراتی داشته باشیم یا خیر؟

وی افزود: سایپا لحظه آخر بسته شد و با این شرایطی که از ما حمایت می‌کند انتظار نتیجه دارد. مگر ما چند بازی می‌توانیم امتیاز بگیریم؟ اگر بخواهیم هر بازی بگوییم اشکالی ندارد که دیگر بازی‌ای در لیگ باقی نمی‌ماند. اعتبار من و سایپا بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا همچنین با اشاره به اینکه زمین استقلال ساری استاندارد نیست، خاطرنشان کرد: این زمین ۵ متر کوچکتر است. قبلا هم از شمسایی مصاحبه‌ای خوانده بودم که زمین این سالن کوچک است نمی‌دانم چطور اجازه بازی می‌دهند؟

رضازاده در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه ۳ بازیکنش در ۴ دقیقه اخراج شدند، تصریح کرد: تا حالا در طول دوران بازیگری‌ام چنین چیزی ندیدم . با اینکه بازیکنان‌مان اخراج شدند ما ۳ بر یک جلو بودیم. در نیمه دوم کاپیتان ما خطا کرد و می‌توانست کارت زرد دوم را بگیرد، اما داور او را اخراج کرد. در ادامه داوری یک پنالتی دیگر برای حریف گرفت چرا که اعتقاد داشت در محوطه جریمه تو به دست بازیکن ما خورده، آن را قبول کردیم، اما چرا بازیکن را اخراج کرد؟ داوران به یک بازی نگاه می‌کنند و ما به ۱۰ بازی.

وی ادامه داد: اخراجی‌ها بازیکنان اصلی ما بودند. ما مانند دانشگاه آزاد ۱۶ بازیکن نداریم که اگر بازیکنان کلیدی را نداشتیم، بازیکنان دیگری جایگزین کنیم. بعد از اخراج یکی از بازیکنان ما به توپ لگد زد من کار او را تایید نمی کنم، اما زیدان هم بازیکن بزرگی بود با حریفش درگیر شد. داور باید بازی را مدیریت کند. ما ۲ امتیاز هفته قبل و ۲ امتیاز هم این هفته از دست دادیم. زمانی که در زمین ۳ نفره بودیم گل هم زدیم و شک نداشتیم که بازی را می‌بریم. ما ۱۵ موقعیت گلزنی در این دیدار داشتیم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه با رئیس کمیته داوران در بخش بانوان تماس گرفته و او پاسخگو نبوده، عنوان کرد: فهیمی باید با مربیان جلسه بگذارد. هم ما حرف‌هایی برای گفتن داریم و هم او ممکن است حرف‌هایی داشته باشد.

رضازاده در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه شما به انتخاب ناظر هم اعتراض داشتید، گفت: من به ناظر اعتراض نکردم، فقط گفتم چرا وقتی ما در تهران بازی داریم ناظر از تهران انتخاب نمی‌کنند. در بازی ما با استقلال داور چهارم هم مازندرانی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.