هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشو با پیروزی تیم‌های مقاومت، تأسیسات، دبیری، لبنیات ارژن و یاسین پیشرو آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز (یکشنبه) با انجام پنج دیدار و به طور همزمان از ساعت ۱۷ آغاز شد که در پایان این دیدارها تیم های تأسیسات دریایی، لبنیات ارژن، دبیری تبریز، یاسین پیشرو و مقاومت البرز موفق شدند برابر حریفان خود به برتری برسند.

*در اولین دیدار امروز تیم های حفاری اهواز و تأسیسات دریایی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تأسیسات موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل میزبان خود به برتری برسد. برای حفاری بهزاد عظیمی و برای تأسیسات وحید شمسایی و ابوالفضل عروجی گلزنی کردند.

*در دیگر دیدار همزمان تیم دبیری تبریز میزبان شهرداری ساوه بود که این در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل شهرداری ساوه به برتری برسد. برای دبیری در این دیدار جواد اصغری مقدم، حمید احمدی (۳ گل)، علیرضا عسگری و فرهاد فخیم (۲گل) و برای شهرداری ساوه اسحاق شورغالی و سعید نقی زاده گلزنی کردند.

*دو تیم طرح و توسعه الوند و یاسین پیشرو قم سومین دیدار امروز را برگزار کردند که در پایان شاگردان حیدریان موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل میزبان خود به برتری برسند. گل های یاسین پیشرو را رامین مجیدی، هاشم فرح پور و سعید قاسمی به ثمر رساندند و دو گل طرح و توسعه را نیز امید طالبی و حامد عبدالهی به ثمر رساندند.

* در چهارمین دیدار امروز دو تیم مقاومت البرز و آذرخش بندرعباس با هم دیدار کردند که در پایان تیم مقاومت موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمان خود به برتری برسد. گل های مقاومت را علی حمودی، حمیدرضا مرادخانی و مهرداد قنبرزاده به ثمر رساندند.

*در آخرین دیدار همزمان امروز دو تیم لبنیات ارژن شیراز و فرش آرا مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار نیز تیم لبنیات ارژن موفق شد با سه گل بابک سهرابی، جعفر نجفی و محمد بیضایی مقابل میهمان خود به برتری برسد.

در ادامه رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار تیم گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل حریف قدرتمند خود به برتری برسد. گل های گیتی پسند را مهدی جاوید، اصغر حسن‌زاده و افشین کاظمی به ثمر رساندند و برای مس سونگون نیز تایتان گلزنی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.