سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: احساس می‌کنم اگر آقای افتخاری در مدیریت فوتسال بمانند خیلی بهتر است.

محمد ناظم‌الشریعه در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به شرایطی که برای تمدید قراردادش به وجود آمده، گفت: برای تمدید قرارداد به دنبال برنامه هستیم و حرف‌ها و مسائلی که مطرح می‌شود، بویی از اختلاف ندارد بلکه همه چیز برای گرفتن امکانات بیشتر و داشتن هدفی به اندازه نام تیم ملی فوتسال ایران است. تاکید می‌کنم که هیچ اختلاف نظری نداریم و فقط می‌خواهیم در یک راستا حرکت کنیم.

وی درباره تغییرات در کمیته فوتسال عنوان کرد: احساس من این است که اگر رضا افتخاری در کمیته فوتسال بماند خیلی بهتر است وجود او می‌تواند کمک زیادی به ما کند. افتخاری از سعه صدر بالایی برخوردار است و می‌دانم که همین حالا هم دورادور کارها را انجام می‌دهد. این موضوع ما را دلگرم می‌کند به خصوص که می‌دانم دیدگاه افتخاری نسبت به من مثبت است.

ناظم‌الشریعه با اشاره به تغییرات در لیست تیم ملی گفت: همیشه گفته‌ام از تغییرات و جوان کردن تیم استقبال می‌کنم اما این مسئله باید در چارچوب مشخصی باشد. برای محمد کشاورز سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام شده و نمی‌توانیم بگوییم او یک شبه به فوتسال آمده و یک شبه از فوتسال رفته است. سایر بازیکنان نیز چنین شرایطی دارند اما قصد ایجاد تغییرات و جوانگرایی در واقع استفاده از بنزین سبز است و باید یک روز این اتفاق بیفتد. من همواره از این موضوع استقبال می‌کنم، باید طوری وارد پروژه جوانگرایی شویم که بازیکنان باتجربه‌مان شُل نشوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد ادامه راه گفت: فعلا در حال مذاکره هستیم و مشخص نیست چه زمانی به توافق نهایی برای تمدید قرارداد می‌رسیم. فعلا همه چیز به صورت مثبت پیش می‌رود. از روز اولی که از جام جهانی فوتسال برگشتیم گفتیم باید برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود و نمی‌توانیم یکسره وارد تغییرات شویم.

وی در پایان در خصوص آینده فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: بین سکوی سومی و چهارمی دنیا فاصله بسیار کمی وجود دارد اما بین افتخار این دو رده یک دنیا فاصله است، شما باید امکانات را نیز در نظر بگیرید و ببینید تیم ملی آرژانتین برای قهرمانی چه هزینه‌ای کرده یا تیم روسیه چقدر هزینه کرده است. من می‌گویم رسیدن به این سکو بسیار سخت است اما باید آن را حفظ کنیم. حرفم هم این است که برای رسیدن به این مقام باید سرمایه‌گذاری کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم. کفاشیان، تاج و افتخاری موافق این قضیه هستند، من و آقای صانعی یک برنامه چهارساله برای تقویت تیم امید و بزرگسالان داده‌ایم که اگر این برنامه تحقق پیدا کند هیچ موفقیتی دور از دسترس نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.