رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان، گفت: در جلسه بامداد امروز با رایزنی‌هایی که صورت گرفت قرار شد گروه ملی کم کم به باشگاه پول تزریق کند.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خ خبرگزاری فارس، در مورد جلسه بامداد امروز برای حل مشکلات استقلال خوزستان، گفت: در جلسه روز گذشته استاندار، فرامز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان و علی پورکیانی قائم مقام استقلال خوزستان حضور داشتند و در مورد مشکلات استقلال خوستان صحبت شد. استاندار پیگیری‌هایی صورت داد تا مشکلات مالی استقلال خوزستان حل شود. جلسه امیدوار کننده بود و قرار شد حمید محمودی از مسئولان گروه ملی و سایر مسئولان اقدام به کمک و حل مشکلات باشگاه کنند.

وی افزود: استقلال خوزستان متعلق به گروه ملی است و گروه ملی هم به شکلی زیر نظر بانک ملی است. تا زمان جلسه بامداد امروز ریالی به تیم برای حل مشکلات و پرداخت بدهی‌ها نکرده بودند. قرار شد این کار از امروز صورت بگیرد.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه در گذشته هم قول کمک به باشگاه را داده بودند، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم رایزنی‌هایی که صورت گرفت منجر به کمک به باشگاه خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا استانداری هم کمکی به باشگاه کرد، گفت: استانداری کسی را برای کمک ندارد. آنها می‌توانند از طریق ابزارها و پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد به حل این مشکلات کمک کنند.

طالقانی در مورد اینکه پرداخت حقوق کارکنان کارخانه گروه ملی هم مقطعی عقب افتاده و با این شرایط به نظر نمی‌رسد گروه ملی بتواند از عهده هزینه‌های باشگاه بر بیاید، تصریح کرد: این مسئله نیاز به همت مسئولان گروه ملی و تعیین تکلیف شدن گروه ملی دارد. امیدواریم این کار صورت بگیرد. استاندار خیلی قوی مشکل را پیگیری کرد.

وی در مورد اینکه آیا میزان کمک مشخص شد، تصریح کرد: از این مسئله اطلاع ندارم و بهتر است چیزی نگویم. اینکه بانک ملی بگوید صاحب گروه ملی نیستم و کمک نمی‌کنم کار خوبی نیست. باید از این حرف‌ها دست بکشند. استقلال خوزستان سال قبل مقام بسیار خوبی کسب کرد و موفقیت‌های زیادی به دست آورد. اینکه بخواهند کم کم مسئولیت تیم را از سر خود باز کنند درست نیست. گروه ملی و هر شرکتی که گروه ملی را می‌چرخاند از فضای خوزستان برای رسیدن به درآمدهای خود استفاده می‌کنند. آنها باید برای اوقات فراغت مردم استان و شهرستان هزینه کنند که یکی از مصداق‌های آن سرپا نگه داشتن همین باشگاه‌ها است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.