کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه بان تیم ملی ساحلی کشورمان معتقد است باید همه تمرکز این تیم روی بازی با تاهیتی باشد و بعد از آن به حریف‌شان در فینال فکر کنند.

پیمان حسینی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین شرایط خودش و این تیم در مسابقات جام بین قاره ای گفت: جا دارد این صعود دلچسب را از طرف همه بازیکنان به مردم خوب کشورم تبریک بگویم. روسیه یکی از قدرت های بلامنازع این رشته در دنیاست و همانطور که دیدید بازی خیلی سخت و فشرده‌ای را ما با این تیم انجام دادیم. پیروزی بر تیم روسیه خیلی سخت‌تر از پیروزی در دو بازی قبلی بود. این اتفاق با همت بچه ها افتاد.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد دیدار با تاهیتی راحت تر از دیدار با روسیه باشد گفت: ما اینطور فکر نمی‌کنیم. تاهیتی هم مثل روسیه، مثل برزیل و مثل خود ما از قدرت‌های برتر این رشته در دنیاست و اگر اینطور نبود اصلا این تیم در این مسابقات حضور نداشت. گذشته هم نشان داده که این کشور در فوتبال ساحلی از قدرت های برتر دنیا است.

حسینی در مورد تاثیرخودش در پیروزی های تیم ملی گفت: این نظر لطف مردم عزیز است. اما رشته ما هم مثل فوتبال و همه رشته های گروهی دیگر یک ورزش گروهی و تیمی است و همه تیم باید زحمت بکشند. هر یک از بازیکنان یکی از چرخ دنده های این تیم هستند که باید با هم و کاملا هماهنگ به چرخش در بیایند تا کار تیم جلو برود. من هم یکی مثل بقیه بازیکنان.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مورد شانس قهرمانی این تیم نیز گفت: قبل از این که به نیمه نهایی برسیم و حتی قبل از این که به مسابقات بیاییم هم به قهرمانی در این بازی ها فکر می‌کردیم. اما الان که خودمان را نزدیک تر به این هدف می بینیم، عزم مان جزم تر است.

وی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می دهید که در فینال این بازی با برزیل بازی کنید یا روسیه؟ گفت: راستش هنوز به این موضوع فکر نکردیم. فعلا همه فکر و ذکرمان روی بازی با تیم تاهیتی و عبور از این تیم و رسیدن به دیدار نهایی این بازی ها می باشد.

پیمان حسینی در مورد وضعیت خودش و اینکه مصدومیتی دارد گفت: امیدوارم که شرایط بدنی ام طوری باشد که بتوانم در این دو بازی هم برای تیم بازی کنم و شرمنده مردم خوب کشورم نشوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.