سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن اعلام کرد از نظر فنی تیمش شرایط خوبی دارد و این تیم در نیم‌فصل دوم به اهدافی که می‌خواهد می‌رسد.

سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: خوشبختانه وقتی من این تیم را گرفتم شرایط خوبی داشت و بازیکنان هماهنگی کاملی داشتند، فقط ۲ بازیکن به این تیم اضافه شد. کار من کمتر شد، اما برنامه‌هایی وجود دارد که باید آنها را انجام دهیم و فکر می‌کنم نیم‌فصل دوم به نتیجه‌ای که می‌خواهم برسیم. من قبلا در دسته یک با این تیم بازی کرده‌ام و حالا هم به عنوان مربی با آنها هستم.

وی درباره اینکه در لیگ بانوان تیم‌ها همیشه از عدم حمایت اسپانسرها و همین طور عدم امکانات گله دارند، وضعیت شما به چه صورت است، عنوان کرد: قرار شده اسپانسرهایی به ما کمک کنند و هیات فوتبال نیز قول‌هایی داده که امیدوارم محقق شود. همه تیم‌ها با کمبود امکانات مواجه هستند، به تیم ملی بانوان رسیدگی نمی‌شود چه برسد به تیم‌های باشگاهی، اما ما با همین امکانات تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان همچنین به شرایط بد زمین در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: ما هفته گذشته با ایلام بازی داشتیم و زمین بازی طوری بود که امکان آسیب‌دیدگی را بیشتر می‌کرد. ما واقعا در این بازی اذیت شدیم. زمین برای پا به توپ شدن مناسب نبود.

شهبازی همچنین در پاسخ به این سوال که حریفان را امسال در لیگ چطور می‌بینید، خاطرنشان کرد: نبود ملوان سطح لیگ را پایین آورده، اما رقابت بین شهرداری بم، سیرجان، آینده‌سازان و استقلال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.